Νέος χρήστης; Εγγραφείτε!    Username:     Password:         Απομνημόνευση;
Ιούνιος 2010
Ιούνιος 2010 - Focus ST ultimate wrc panther black
Ιούνιος 2010
*Ο μαύρος πάνθηρας φόρεσε την αθλητική περιβολή του και η μελωδία έγινε συμφωνία...
Χρήστης: axilleas_st

Βλέποντας για πρώτη φορά το αυτοκίνητο του Αχιλλέα από απόσταση, η πρώτη εντύπωση που σου προκαλεί είναι ότι μάλλον θα πρόκειται για κάποια υπέρ-έκδοση αγωνιστικών προτύπων. Κάποια αθλητική περιβολή σε ένα ίσως φτιαγμένο αυτοκίνητο. Πλησιάζοντας περισσότερο όμως, καταλαβαίνεις ότι δεν πρόκειται για μια απλή περιβολή, ούτε για μια οποιαδήποτε έκδοση. Είναι το Ford Focus II ST WRC Edition...


Θέλοντας να ευχαριστήσει τους οδηγούς, η ομάδα των γρήγορων ευρωπαϊκών Ford (λέγε με TeamRS), ξέφυγε από τα καθιερωμένα και προσέφερε αυτή την “απόλυτη” παραλλαγή του ST, βελτιώνοντας το στον τομέα της εμφάνισης, ώστε να δείχνει από μακρυά τον άγριο χαρακτήρα του! Όχι, δεν πρόκειται για κάποια βελτιωμένη έκδοση στα οδηγικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Είναι μια ειδική έκδοση σε λίγα αντίτυπα, φτιαγμένη για να “βγάζει μάτι”! Και σίγουρα το καταφέρνει...

Ξεκινώντας, αντικατέστησαν τις ζάντες ελαφρού κράματος με ίδιες μαύρου χρώματος, ώστε το αυτοκίνητο να φαντάζει σκοτεινό και αδυσώπητο. Στη συνέχεια, προσέθεσαν τα αυτοκόλλητα με το σχήμα της καρό σημαίας, ώστε να καταλαβαίνει κανείς από μακριά ότι το συγκεκριμένο Focus, δεν είναι οποιοδήποτε Focus. Πιο διακριτικά αυτή τη φορά, αλλά όχι και κρυμμένα, τοποθετήθηκαν τα λογότυπα WRC χαμηλά στις πόρτες κάτω από τους καθρέπτες, ενώ πάνω από το κλασσικό σήμα “ST” δεσπόζουν οι δύο τελευταίοι παγκόσμιοι τίτλοι του WRC των ετών 2006 και 2007. Και δεν σταμάτησαν εκεί, αφού προσέθεσαν την τελική εξωτερική πινελιά στις ζάντες με το λογότυπο WRC γραμμένο πάνω στις βαλβίδες των ελαστικών!!!


Περνώντας στο εσωτερικό, ήθελαν να τονίσουν ότι το αυτοκίνητο στο οποίο μπαίνεις είναι hot. Πολύ hot! Και τι πιο λογικό, από το να προσθέσουν το κατακόκκινο δέρμα πάνω στα bucket καθίσματα της Recaro, ένα χρώμα που σε γεμίζει αμέσως με πολεμικά μηνύματα. «Πίεσέ με». «Προσπάθησε να με τιθασεύσεις». Ακόμα και το λογότυπο “ST” που βρίσκεται χαμηλά στο κέντρο του τιμονιού, είναι γραμμένο με κόκκινα γράμματα... Στη βάση της μεγάλης πόρτας του 3θυρου αμαξώματος, υπάρχει ένα μεγάλο νίκελ μαρσπιέ το οποίο διαθέτει το λογότυπο WRC στην αρχή και την καρό σημαία στο τέλος του. Τα νίκελ πεντάλ ολοκληρώθηκαν με την προσθήκη ενός νίκελ footrest της γνωστής μας Sparco. Ο Αχιλλέας όμως, όντας νεαρός, θέλησε να προσθέσει δυο ακόμα μικρές πινελιές: την μικρή νίκελ κεραία, αλλά και τα φιμέ τζάμια, τα οποία δε θα μπορούσαν να λείπουν από έναν μαύρο και σκοτεινό πάνθηρα. Βεβαίως σε μια τόσο ειδική έκδοση, δε θα μπορούσε να λείπει η ηλιοροφή. Ο Αχιλλέας λοιπόν είναι από τους τυχερούς που έχουν άπλετο φως στην καμπίνα όταν το θελήσουν, αλλά και δροσιά όταν το επιλέξουν. Και δεν σταματάμε εδώ. Το αυτοκίνητο διαθέτει το γνωστό μας Keyless Entry, αλλά και το ψαρωτικό κουμπί εκκίνησης “FordPower” -και τι Power! Αυτόματα φώτα, διζωνικός κλιματισμός και το Sony r/cd με τα 8 ηχεία του είναι λίγα ακόμα από τα έξτρα του αυτοκινήτου.

Περνώντας όμως στο “ζουμί” του αυτοκινήτου, αυτό δεν είναι άλλο από το κινητήριο σύστημα. Ο I5 της Volvo μπορεί να είναι 2.521κ.εκ και να πρόκειται για έναν άκρως αντιπαθητικό κινητήρα για το Ελληνικό κράτος, κάνει όμως τη δουλειά του πολύ καλύτερα από ότι το Ελληνικό κράτος!! 2.521κ.εκ λοιπόν, πέντε κύλινδροι, 225 ατίθασα άτια, 320Nm ροπής και όλα αυτά σε ένα από τα καλύτερα πλαίσια αυτοκινήτων στην κατηγορία του: αυτό είναι το Focus ST! Ο κινητήρας εκτός από λαίμαργος στη βενζίνη, είναι εξίσου λαίμαργος στα χιλιόμετρα: τα καταπίνει ακατάπαυστα χωρίς να το καταλάβεις, κάνοντας το 0-100 σε μόλις 6,8δλ και πιάνοντας τελική άνω των 240χλμ/ω!!! Καταλαβαίνεις μόνο αυτόν τον τρομακτικό ήχο που από μπάσο γουργουρητό (ω! μελωδία!) γίνεται ένα μπάσο βρυχητό που λυσσομανάει! Αυτό που τελικά ακούς, δεν πρόκειται για κάποια μελωδία, αλλά για μια πραγματική συμφωνία: μια 5κύλινδρη συμφωνία ενορχηστρωμένη από τη Ford, εξού και η φωτογράφιση μπροστά στο παλαιό και το νέο μέγαρο μουσικής της υπέροχης Θεσσαλονίκης!!!

Για το σωστό πάτημα και την καταιγιστική επιτάχυνση φροντίζουν τα Continental Sport Contact 2 με διαστάσεις 225/40R18. Και δεν κάνουν μόνο αυτό... Κρατάνε το βάρους 1.392 κιλών (1.465 κιλά σε μέτρηση) αμάξωμα κυριολεκτικά βιδωμένο στο δρόμο. Το εξαιρετικό του τιμόνι είναι σωστά ζυγισμένο, διαθέτει όμως την λειτουργία EHPAS (Electric Hydraulic Power-Assisted Steering - ηλεκτροϋδραυλικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης) με τρεις ρυθμίσεις, comfort, normal και sport για τους πιο σκληροπυρηνικούς! Το υποδειγματικό πλαίσιο καταφέρνει να απορροφήσει έντεχνα τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να γίνεται κουραστικό στην καθημερινή χρήση, παρόλο που οι αναρτήσεις του μπρος-πίσω είναι κατά 30% σκληρότερες από το απλό Focus!! Ταυτόχρονα όμως, κρατάει σωστά το αυτοκίνητο στο δρόμο σε οποιαδήποτε διάθεση και αν βρίσκεται ο οδηγός! Γρήγορα, πιο γρήγορα, ακόμα πιο γρήγορα... Όποιο τέμπο και αν χρησιμοποιήσει, η εξίσωση κινητήρας-πλαίσιο-τιμόνι δεν θα τον απογοητεύσει!


Τελικά αυτό το αυτοκίνητο είναι ένας αθλητικός μαύρος πάνθηρας* με μεγάλη μουσική παιδεία... Και αυτό άλλωστε φαίνεται!!!

*Μαύρος πάνθηρας, λογοπαίγνιο από το όνομα του μαύρου χρώματος της Ford, Panther Black το οποίο κυριαρχεί στο Focus ST WRC Edition του Αχιλλέα…

Κείμενο: Pr.Socrates
Φωτογραφίες: Pr.Socrates
Επιστροφή
Φωτογραφίες
Εκδηλώσεις
Μέλος:
Μοντέλο: