Νέος χρήστης; Εγγραφείτε!    Username:     Password:         Απομνημόνευση;
Σεπτέμβριος 2010
Σεπτέμβριος 2010 - Focus 2.5 ST - Panther Black
Σεπτέμβριος 2010
Μαύρη ΈκSTαση..!!!
Χρήστης: gkapn

Μαύρη ΈκSTαση..!!!


Με ιδιαίτερη τιμή, σας παρουσιάζουμε, για τον μήνα Σεπτέμβριο, το focus 2.5 st, του gkapn (Γιώργου)!!

Αυτό το focus δεν μπορεί να κρυφτεί πουθενά. Γνήσιο τέκνο της Ford TeamRS, κάτι το μαύρο χρώμα του, κάτι η επιθετική του εμφάνιση, το focus ST του Γιώργου τραβά τα βλέμματα σαν μαγνήτης. Συνηθισμένος στην όψη των υπόλοιπων focus, παθαίνεις ένα ευχάριστο σοκ όταν αντικρίσεις την έκδοση ST.

Ξεκινώντας από το εξωτερικό, το αμάξι ξεχωρίζει από τις lambo look ζάντες των 18 ιντσών με τα ελαστικά διαστάσεων 225/40, τα πλέγματα στις εισαγωγές του αέρα στο εμπρός μέρος, τα φαρδύτερα μαρσπιέ και τις χρωμιωμένες πινελιές στους προφυλακτήρες.

Σε ότι αφορά στην επιμέλεια της εξωτερικής εμφάνισης του αυτοκίνητου:

Στο πίσω μέρος δεσπόζει η εντυπωσιακή μεγάλη αεροτομή στο χρώμα του αμαξώματος και ο σπορ διαχύτης με τις διπλές χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης. Περνώντας στο πλάι μαγνητίζουν τα όμορφα σπόιλερ με τα διακοσμητικά σήματα WRC. Επιπλέον στην μπροστινή μάσκα ξεχωρίζει το λογότυπο ST που τοποθετήθηκε εκ των υστέρων και το carbon fibre logo της ford που ήρθε από το εξωτερικό. Αντίστοιχα carbon fibre logo της ford έχουν τοποθετηθεί στο σύνολο του αυτοκινήτου.

Εξωτερικά ο άγριος χαρακτήρας του αυτοκινήτου τονίζεται από τις φιμέ μεμβράνες της madico, δίνοντας παραπάνω πόντους στο μαύρο σύνολο, ενώ για τον εντυπωσιακό φωτισμό φροντίζουν τα aftermarket xenon 6000κ που έχουν τοποθετηθεί στο focus και κάνουν την νύχτα ημέρα!

Για την άριστη και σπορτίφ οδική συμπεριφορά έχουν επιλεγεί τα ContiSportContact 3 τα οποία είναι από τις καλύτερες επιλογές για απόλυτη σπορ οδήγηση.

Στον τομέα των φρένων για τη βέλτιστη πέδηση του αυτοκινήτου, το υψηλής απόδοσης σύστημα της οποίας αποτελείται εμπρός από αεριζόμενους δίσκους των 320 χιλιοστών που μαγκώνουν δαγκάνες μονού εμβόλου, και πίσω από δισκόφρενα των 280 χιλιοστών, έχουν τοποθετηθεί aftermarket τακάκια FERODO Racing SD2500 σε συνδυασμό με σωληνάκια αεροπορικού τύπου HEL!!

Περνώντας στο εσωτερικό, την προσοχή τραβούν τα τρία όργανα με δείκτες για τη θερμοκρασία και την πίεση του λαδιού, καθώς και για την πίεση του τούρμπο, που είναι ενσωματωμένα κεντρικά στο πάνω τμήμα του ταμπλό. Δεν περνά απαρατήρητο το δερμάτινο τιμόνι τριών ακτίνων και οι λεπτομέρειες επένδυσης με ματ αλουμίνιο κυρίως στο τιμόνι και τον επιλογέα ταχυτήτων, ενώ αίσθηση προκαλεί ο διακριτικός (κόκκινος) φωτισμός υποβρυχίου.

Στα συν του αυτοκινήτου καταγράφονται το σύστημα κλιματισμού με διπλό ηλεκτρονικό σύστημα αυτομάτου ελέγχου θερμοκρασίας (DEATC), ο εργοστασιακός περιμετρικός συναγερμός με αισθητήρα όγκου (security group #5) και το after market σύστημα Park Distance Control (PDC).

Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική, όπως και η πλευρική στήριξη που προσφέρουν τα μπάκετ καθίσματα με την υπογραφή της Recaro το οποία συναντάμε σε ένα πανέμορφο συνδυασμό κόκκινου-γκρι χρώματος!!

Τα μαξιλαράκια της Μomo που διακοσμούν τις ζώνες ασφαλείας και τα βελούδινα πατάκια με ανάγλυφο το λογότυπο του FOCUS είναι οι τελευταίες πινελιές στο πολύ προσεγμένο και ιδιαίτερο εσωτερικό του αμαξιού!

Κάτω από το καπό συναντάμε το γνωστό υπερτροφοδοτούμενο 5-κύλινδρο κινητήρα Duratec ST χωρητικότητας 2.5 λίτρων (αρχικής απόδοσης 225PS) που συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ομαλής λειτουργίας. Mε το πρώτο μαρσάρισμα έρχονται και τα πρώτα χαμόγελα, καθώς ο κινητήρας με το μπάσο γουργουρητό του, σε συνδυασμό με το σφύριγμα της τουρμπίνας, σου φτιάχνει μονομιάς τη διάθεση!! H κυλινδροκεφαλή του συνδυάζεται με σύστημα Ti-VCT, που μεταβάλλει το χρονισμό των βαλβίδων και με τη βοήθεια των «κυβικών» του, το μοτέρ εντυπωσιάζει με τον τρόπο που ανεβάζει στροφές. Mε το focus ST μπορείς εύκολα να την «πατήσεις». Kαι δεν εννοούμε να το... ερωτευτείς, αλλά να βρίσκεσαι στην εθνικό οδό με το κοντέρ να πλησιάζει ή να ξεπερνά την τελική που δίνει ο κατασκευαστής...!!

Αναφορικά με τη βελτίωση του αυτοκινήτου ο Γιώργος φρόντισε να κάνει προσεκτικές κινήσεις με σκοπό την αύξηση των επιδόσεων και συνάμα τη διατήρηση του πολιτισμένου και οικογενειακού χαρακτήρα του. Προχωρώντας λοιπόν στα ενδότερα έχουμε μια σειρά από βελτιώσεις οι οποίες κάνουν το μαύρο ST να διακρίνεται ιδιαίτερα και σε αυτόν τον τομέα.

Πρώτα απ όλα ο Γιώργος φρόντισε για τη διευκόλυνση του αερισμού του 2.5λιτρου μοτέρ τοποθετώντας φίλτρο αέρα της Green. Επιπλέον το εργοστασιακό intercooler αντικαταστάθηκε με μεγαλύτερο (stealth look) από την εταιρεία Pro-Alloy,ενώ για την σωστή ανάφλεξη σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του κινητήρα έχουν επιλεχθεί τα μπουζί ιριδίου Denso από το RS II. Τέλος, τις δυνατότητες που προσφέρουν όλα αυτά τα καλούδια, ο Γιώργος φρόντισε να τις εκμεταλλευτεί επιλέγοντας για τον προγραμματισμό του εγκεφάλου το Stratagem 225 της Dreamscience, με μόνιμη επιλογή ρύθμισης την Race+ αφού το αυτοκίνητο κινείται σχεδόν αποκλειστικά στο εθνικό δίκτυο.

Aυτό είναι λοιπόν το καμάρι του Γιώργου και είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα για το πώς μπορεί κανείς να βελτιώσει ουσιαστικά ένα ήδη πολύ καλό αυτοκίνητο, που απευθύνεται στους λάτρεις των επιδόσεων, ενώ ταυτόχρονα μπορείς να το απολαμβάνεις ιδιαίτερα σε καθημερινή βάση χωρίς εκπτώσεις στην πολιτισμένη συμπεριφορά του.

Ευχόμαστε στον Γιώργο να είναι καλά και να έχει με το μαύρο θηρίο του πάντα γρήγορα και ασφαλή χιλιόμετρα!!!

Κείμενο: roben26
Φωτογραφίες: maRinoS
Επιστροφή
Φωτογραφίες
Εκδηλώσεις
Μέλος:
Μοντέλο: