Νέος χρήστης; Εγγραφείτε!    Username:     Password:         Απομνημόνευση;
Δεκέμβριος 2010
Δεκέμβριος 2010 - Escort RS Turbo S2
Δεκέμβριος 2010
Τι ήσουν στην προηγούμενη ζωή σου?
Χρήστης: tasos77


Βαρύ και ιστορικό το όνομα!
Escort και ξερό ψωμί από τον φίλο Τάσο.. Το εργαλείο είναι σε ένα πανέμορφο κόκκινο χρώμα χωρίς αισθητικές υπερβολές. Smoked φανάρια έχουν τοποθετηθεί πίσω και πλαϊνά λευκά φλασάκια που συνοδεύονται από αυτοκόλλητα RS ακριβώς από πάνω τους. Η αεροτομή και οι 16 ιντσών ζάντες Allezio, συμπληρώνουν το σπορ σύνολο, ενώ τα Bridgestone R-030A ελαστικά σε 205/45/16 που έχουν "φορεθεί", δε χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις.. Τούρτα χωρίς κερασάκι δεν νοείται και το κερασάκι εδώ είναι τα κόκκινα αυτοκόλλητα στα σήματα της Ford, στις αντίστοιχες θέσεις μπρος και πίσω!

Καλή η ατμόσφαιρα, το turbo όμως καλύτερο!
Η δύναμη και κατ'επέκταση ένα καλό υπόβαθρο για την περαιτέρω αύξησή της, ήταν το ζητούμενο. Πολύ σκέψη, άλλο τόσο ψάξιμο και.. μοτέρ RS turbo! Το ρεκτιφιέ είναι μονόδρομος όταν δεν είσαι σίγουρος για την προηγούμενη χρήση του μοτέρ που βρίσκεις, και αυτό έκανε και ο Τάσος φυσικά. Τοποθετήθηκαν χιτώνια και πιστόνια της Mahle, ζυγίστηκαν και ελάφρυναν ο στρόφαλος και το βολάν και έγινε ροϊκή εξέλιξη στο καπάκι. Το ψυγείο νερού είναι αλουμινένιο της Airtech, όπως επίσης της Airtech είναι και το front mount intercooler, που φροντίζει για την κατάλληλη θερμοκρασία του εισερχόμενου αέρα. Πολύ προσφάτως, αλλάχτηκε η τουρμπίνα με Τ3 με φτερωτή από Cosworth (και με 360 thrust) και η βαλβίδα διαφυγής με Wastegate Collins. Η ανάφλεξη στο θάλαμο καύσης γίνεται από τα μπουζί 071c από Sierra Cosworth τα οποία δέχονται ρεύμα από 8mm silicon μπουζοκαλώδια. Επίσης, έγινε επισκευή του σασμάν και ένας νέος δίσκος-πλατό της Luk πήρε τη θέση του παλιού. Η  ιπποδύναμη όμως δεν μπορεί να περιμένει, για αυτό και μπήκε short shifter από την B&M! Το λεβιεδάκι είναι WRC νίκελ το οποίο "δένει" αρμονικά με το νίκελ πλαίσιο στη βάση του. Στο "πιλοτήριο", μαζί με τα όργανα ένδειξης πίεσης και θερμοκρασίας λαδιού, υπάρχουν turbo timer, αλλά και ρυθμιστής πίεσης! Με το κατάλληλο πρόγραμμα στον εγκέφαλο και φυσικά με περίσσιο μεράκι και αρκετή δουλειά, τα κεράσματα τσαγιού είναι συχνό φαινόμενο! Τάσος κερνάει, άλλος πίνει!

Ρίχνοντας άγκυρες!
Η βελτίωση των φρένων όταν φλερτάρεις με τα 190 άλογα και μάλιστα υπερτροφοδοτούμενα, κρίνεται απαραίτητη. Έχουμε και λέμε λοιπόν! Στο μπροστινό σύστημα φρένων, προτιμήθηκε η διαδεδομένη, αξιόπιστη, αλλά και αποτελεσματικότατη λύση: δαγκάνες από Mondeo MK3 και δίσκοι από Focus ST170 (με τους κατάλληλους αντάπτορες)! Πίσω, έχουν μπει δαγκάνες από Sierra Cosworth (2WD) με δίσκους διαστάσεων 273x10,3. Παράλληλα, τοποθετήθηκαν μεγαλύτερη αντλία φρένων, σωληνάκια υψηλής πίεσης και τακάκια Mintex.

Θέλω να τ'ακούω!
Επεμβάσεις έχουν γίνει και στο κομμάτι "ήχος". Η πηγή RD32 της JVC, τα μπροστινά ηχεία της Kenwood και τα οβάλ πίσω της Rockford εγγυώνται ποιοτικό ήχο. Θα ήταν υπερβολή ίσως για παραπάνω μετατροπές σε αυτόν τον  τομέα, καθώς ο ήχος από άλλες "πηγές" όπως, μοτέρ, turbo, σκάστρα (Forge βεβαίως βεβαίως) και εξάτμιση, είναι με μεγάλη διαφορά ποιοτικότερoς και αυτός θα πρέπει κυρίως να ακούγεται!

Keep old Fords alive and give them a second life λοιπόν, όπως λέει ο Τάσος. Όχι μόνο το λέει, αλλά και το υπογράφει...

Κείμενο: McRae_FAN
Φωτογραφίες: alfa3delta & Lucifer
Επιστροφή
Φωτογραφίες
Εκδηλώσεις
Μέλος:
Μοντέλο: