Νέος χρήστης; Εγγραφείτε!    Username:     Password:         Απομνημόνευση;
Ιούλιος 2011
Ιούλιος 2011 - Focus 2.5 ST
Ιούλιος 2011
The monSTer!
Χρήστης: Goofy

Ποιος είδε τον όμορφο και το τέρας και δε τους φοβήθηκε?

Αποτέλεσμα του τμήματος "Ford Team RS", το Focus ST δείχνει τι σημαίνει αυτό που λέμε, αυτοκίνητο σπορ προδιαγραφών, με υψηλά όμως επίπεδα ασφάλειας και πρακτικότητας. Μπλε οβάλ, άκρως δυναμική εμφάνιση, ταχύτητα και εξαιρετικό στήσιμο, είναι το τετράπτυχο που δε θα μπορούσε να αφήσει ασυγκίνητο τον Αλέξανδρο! Πάμε να δούμε αναλυτικά πως συνδυάζεται ένα τέτοιο πακέτο.


Ο όμορφος και το τέρας!

Επιθετική και αν μη τι άλλο εντυπωσιακή είναι η εμφάνιση του μπλε ST. Οι σπορ φιλοσοφίας προφυλακτήρες που διαφοροποιούνται κατά πολύ από αυτούς των απλών εκδόσεων, η μεγάλη αεροτομή, οι διπλές απολήξεις στην εξάτμιση, αλλά και οι 18 ιντσών ζάντες πέντε ακτίνων, σχηματίζουν ένα σύνολο που δείχνει τους σκοπούς για τους οποίους έχει δημιουργηθεί! Σε περίπτωση που κάποιος δεν προσέξει με τι έχει να κάνει, υπάρχουν τα λογότυπα "ST" να του το θυμίσουν...

Ανοίγοντας την πόρτα για να μπεις στο αυτοκίνητο, καταλαβαίνεις αμέσως ότι είναι προσανατολισμένο στην οδηγική απόλαυση με προδιάθεση φυσικά για ασφαλείς και γρήγορες βόλτες! Παρατηρείς όμως ότι είναι και πολύ άνετο. Είπαμε, η άνεση είναι ένα από τα πολλά χαρακτηριστικά του ST. Επίσης, τα φώτα xenon και ο διζωνικός κλιματισμός στο στάνταρ εξοπλισμό, σε συνδυασμό με τις αντιηλιακές μεμβράνες της Madico και την ηλιοροφή, ανεβάζουν τον πήχη όχι μόνο της άνεσης, αλλά και της ασφάλειας και πρακτικότητας, ειδικά την περίοδο του καλοκαιριού. Τα καθίσματα Recaro είναι πραγματικά υποδειγματικά αγκαλιάζοντας το σώμα του οδηγού με τέλειο και άνετο τρόπο! Καθώς τα πόδια πατάνε τα σπορ πεντάλ και τα χέρια ακουμπάνε το τριάκτινο τιμόνι με το λογότυπο ST, έρχεται στον μέγιστο βαθμό η προδιάθεση που λέγαμε.. Όταν μάλιστα παρατηρήσεις τα όργανα ένδειξης στο κέντρο του ταμπλό και τον επιλογέα ταχυτήτων των έξι σχέσεων, θέλεις να δεις και στην πράξη τις δυνατότητές του!



Κάτω από το καπό...


Εδώ κρύβονται τα μυστικά της αύξησης της ιπποδύναμης και της ροπής που έχει καταφέρει ο κάτοχος του μπλε οβάλ... Εμείς όμως είμαστε εδώ για να τα αποκαλύψουμε! Η εισαγωγή αέρα αλλάχτηκε ώστε να εισέρχεται όσο το δυνατόν πιο κρύος αέρας στον κινητήρα και intercooler της Pro Alloy πήρε τη θέση του εργοστασιακού καθώς τα θερμικά φορτία θα ήταν υψηλότερα με τις επερχόμενες αλλαγές. Τη θέση της εργοστασιακής σκάστρας πήρε η Forge Heavy Duty Internal Dump Valve, κατάλληλη για τον 2,5 λίτρων κινητήρα του ST, ενώ το downpipe και η εξάτμιση είναι της Magnex με καταλύτη 100 κυψελών. Ο εγκέφαλος έχει επαναπρογραμματιστεί με το WR285 πρόγραμμα της Code Red. Κατόπιν αυτών, το μπλε θηρίο δυναμομετρήθηκε. Το αποτέλεσμα? 285 ίπποι και 45,3 κιλά ροπή! Νούμερα πολύ ικανοποιητικά που θα ζήλευαν πολλοί και κάνουν τον κάτοχο να χαμογελά με υπερηφάνεια! Η τοποθέτηση μπλοκέ διαφορικού της Quaife με βολάν και δίσκο - πλατό δανεισμένα από το αγωνιστικών προδιαγραφών Focus RS, καθώς και τα σωληνάκια υψηλής πίεσης στα φρένα, κάνουν τη διαφορά στα σημεία!



Οι βόλτες πίσω από το τιμόνι ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι εγγυημένα απολαυστικές και σβέλτες! Γεννημένο για ευθείες και στροφές, το τέρας που λέγεται Ford Focus ST, στα χέρια του όμορφου είναι σίγουρο πως περνάει καλά και αντίστροφα! Πάντα καλοτάξιδος και γρήγορος!

Κείμενο: McRae_FAN
Φωτογραφίες: alfa3delta
Επιστροφή
Φωτογραφίες
Εκδηλώσεις
Μέλος:
Μοντέλο: