Νέος χρήστης; Εγγραφείτε!    Username:     Password:         Απομνημόνευση;
Οκτώβριος 2011
Οκτώβριος 2011 - focus st
Οκτώβριος 2011
The beast is unleashed...!
Χρήστης: makis13

Το FOTM έχει την τιμή αυτή τη φορά να παρουσιάσει το ανεπανάληπτο Focus ST του Μάκη, ο οποίος μας δείχνει το δρόμο για το πως μπορεί να μεταμορφωθεί ένα αυτοκίνητο σε πύραυλο εδάφους-εδάφους!

Η χαμηλή πτήση...
έχει και υψηλές απαιτήσεις. Για να λέγεσαι πραγματικό κτήνος, δεν αρκεί μόνο να φαίνεσαι, αλλά και να είσαι. Ό,τι μα ό,τι έχει μπει πάνω στο αυτοκίνητο, έχει γίνει μετά από αρκετή μελέτη και σκέψη, ειδικά στο κομμάτι "μηχανή". Αρχικά στο χώρο του κινητήρα πήραν θέση ένα ελεύθερο φίλτρο αέρος από την K&N, ενισχυμένη βάση μηχανής, νέα κολάρα σιλικόνης, μπουζί ιριδίου, σκάστρα και actuator της Forge με ενισχυμένο ελατήριο. Για να κρατούνται οι θερμοκρασίες του αέρα σε χαμηλά επίπεδα, ειδικά όταν το Focus είναι στα forte του, επιλέχτηκε intercooler της Pro Alloy που τα καταφέρνει άψογα στην εισχώρηση της επιθυμητής ποσότητας αέρα στους κυλίνδρους. Η μετάδοση πλέον γίνεται από αυτή του Focus RS MK2 με μπλοκέ διαφορικό και ενισχυμένο σετ συμπλέκτη (δίσκο - πλατό - βολάν), ενώ η εξάτμιση διαμέτρου 76mm σε συνδυασμό με τον καταλύτη 100 κυψελών, συντελούν στην μέγιστη απόδοση αλλά και στην... "μελωδία της ευτυχίας" για τον Μάκη, ή αλλιώς, ανατριχιαστικό ήχο για τους άλλους! Το αχόρταγο ρούφηγμα της εισαγωγής, τα "φτερνίσματα" της σκάστρας και ο ήχος της εξάτμισης, μπορούν να αναστατώσουν γειτονιές ολόκληρες! Μία επίσης από τις αιτίες του ρίγους, είναι και το πρόγραμμα mod x+ της Dreamscience, που ανεβάζει τα άλογα αρκετά πάνω από τα... 300, κάνοντας την εξαϋλωση των ελαστικών... παιχνιδάκι!

Στην μεταμόρφωση του κτήνους...
έχει δοθεί εξίσου αμέριστη προσοχή. Στον έτσι και αλλιώς πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, όπως κλιματισμός, ηλιοροφή, αντιηλιακό παρμπρίζ, φώτα Bi Xenon και μεγάλη αεροτομή, ο ιδιοκτήτης - "πιλότος" έκανε και εδώ το βελτιωτικό "καθήκον" του . Αμέσως ξεχωρίζουν οι ζάντες 19 ιντσών από το Focus RS Mk2 (με αποστάτες 20 χιλιοστών), οι οποίες έχουν φόντο τις τεραστίων διαστάσεων δισκόπλακες 380 χιλιοστών που συνδυάζονται με εξαπίστονες δαγκάνες από Porsche 996! Τα παραπάνω, μαζί με τα σωληνάκια υψηλής πίεσης Pumaspeed με στόχο τη μηδενική απώλεια πίεσης και τα τακάκια Ferodo Racing, επιβραδύνουν το Focus με τρόπο τέτοιο που φέρνουν τα σφραγίσματα των δοντίων στα όριά τους! Επιτάχυνση και επιβράδυνση είναι σε απόλυτη ισορροπία, δείχνοντας και απεριόριστο μεράκι αν μη τι άλλο.

Συνεχίζοντας στις αισθητικές βελτιώσεις, στο εμπρόσθιο μέρος συναντάμε εισαγωγές αέρος που και αυτοί με τη σειρά τους είναι δανεισμένοι από το Focus RS Mk2, τα φανάρια με ταινίες led, και "ντύσιμο" carbon στους προβολείς οι οποίοι είναι και αυτοί xenon. Οι αντιηλιακές μεμβράνες (Llumar) δε θα μπορούσαν να λείπουν, ενώ τουλάχιστον εντυπωσιακός είναι ο διαχύτης της Pumaspeed στο οπίσθιο μέρος, που με τις απολήξεις της εξάτμισης δημιουργούν ένα αξιοθαύμαστο αισθητικό σύνολο.

Στον τομέα του ICE έχει τοποθετηθεί πηγή με λειτουργίες μεταξύ άλλων mp3,DVD,GPS, η οποία συνοδεύεται από οθόνη 7 ιντσών υψηλής ευκρίνειας η οποία έχει δεχτεί και σήμα από την κάμερα οπίσθιας προβολής, ώστε ο Μάκης να είναι πάντα σίγουρος για το τι υπάρχει πίσω από το Focus του.

Επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, ευχόμαστε στον Μάκη να χαίρεται παντού και πάντα το αυτοκίνητο - κτήνος και φυσικά να συνεχίσει με τον ίδιο καταιγιστικό ρυθμό τις ουσιώδεις βελτιώσεις!

Κείμενο: McRae_FAN
Φωτογραφίες: alfa3delta
Επιστροφή
Φωτογραφίες
Εκδηλώσεις
Μέλος:
Μοντέλο: