Νέος χρήστης; Εγγραφείτε!    Username:     Password:         Απομνημόνευση;
Νοέμβριος 2013
Νοέμβριος 2013 - Mondeo MkIII 1.8 Trend 4D
Νοέμβριος 2013
Το ασημί μοντέ(λ)ο!
Χρήστης: at

Το ασημί μοντέ(λ)ο!


Ο θεσμός του Ford of the month (FOTM), μετά από καιρό, επιστρέφει δυναμικά! Διαβάστε παρακάτω για το Mondeo Mk3 του Ανέστη, που ψηφίστηκε ως FOTM για τον μήνα Νοέμβριο.



Κάθε φορά που παρουσιάζουμε ένα Mondeo Mk3, πριν από οτιδήποτε άλλο, δεν μπορούμε να παραλείψουμε ένα πράγμα. Το ότι πριν από σχεδόν 13 χρόνια, ο ειδικός τύπος στην πλειοψηφία του ανέφερε πως αυτό είναι το GΤi της κατηγορίας και πως είναι ιδανικό για τον ανήσυχο οικογενειάρχη. Από εκεί, λοιπόν, φαίνεται να ξεκινούν όλα και στην περίπτωση του Ανέστη, που η “ανησυχία” και το μεράκι μεταξύ άλλων, κυριαρχούν στις επιλογές του.


Εμφάνιση

Δεν είναι κρυφό, πως, η έκδοση trend του Mk3 εμφανισιακώς, “φωνάζει” για το κάτι παραπάνω. Βλέπουμε λοιπόν, οι σιδερένιες ζάντες που έχουν αντικατασταθεί από αλουμινίου replica Focus RS διάστασης 17, μαζί με το χαμήλωμα της ανάρτησης αποτελούμενο από τα αμορτισέρ Koni STR και τα ελατήρια pro kit της Eibach, να δίνουν εντελώς άλλο τόνο στην εικόνα του αυτοκινήτου. Την ημέρα, οι αντιηλιακές μεμβράνες της Llumar κάνουν την ζωή των επιβατών πιο ευχάριστη (και τα φώτα Xenon, την νύχτα, αντίστοιχα), καθώς στο εσωτερικό δεσπόζει το δερμάτινο σαλόνι της Conolly.


Μετατροπές

Το να βελτιώσεις έναν κινητήρα όπως αυτός του Mk3, όπου δεν υπάρχει πεπατημένη, θέλει πάνω απ'όλα υπομονή και τόλμη. Με τα όπλα αυτά λοιπόν, η αρχή έγινε με τις αλλαγές σε εκκεντροφόρους Cosworth πρώτου σταδίου και στο σύστημα εισαγωγής της Ramair, συνοδευόμενα από πρόγραμμα της Bluefin. Καθώς ανέβαιναν τα άλογα, ανέβαινε και η διάθεση για περαιτέρω βελτιώσεις. Έτσι, ο Ανέστης βελτιώνοντας και άλλο την εισαγωγή, επέλεξε πολλαπλή από το Mazda 6 2.3cc, με την λειτουργία των αυλών να είναι custom ρυθμισμένη από πλακέτα ηλεκτρονικού κυκλώματος, δίνοντας στον κινητήρα τον επιπλέον αέρα που χρειάζεται.

Λένε πως ό,τι μπαίνει, βγαίνει (που πήγε το μυαλό σας πάλι; ), οπότε και η εξαγωγή “στέκεται” στο ύψος των περιστάσεων, όντας δουλειά της GP Exhaust. Το χταπόδι, είναι ανοξείδωτο διάταξης 4-2-1, ο καταλύτης είναι 200 κυψελών της Magnaflow, ενώ η εξάτμιση με σωληνώσεις διάστασης Φ50 με την οβάλ μπούκα στο τελικό δίνει και έναν εξαιρετικό ήχο, όπως θα διαπιστώσετε και στο βίντεο, αν δεν το έχετε κάνει ήδη!

Από το όλο σύνολο, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει η βελτίωση των φρένων, οπότε και εμπρός συναντούμε δαγκάνες από το Focus ST Mk2 με χαρακτές δισκόπλακες 320mm και πίσω δισκόπλακες EBC Ultimax Slotted. Το όλο σύνολο, πλαισιώνεται από τα πολύ καλών κριτικών ελαστικά Barum Bravuris 2, διαστάσεων 205/50/17.


Επίλογος

Αυτό λοιπόν, είναι το ξεχωριστό αυτοκίνητο του Ανέστη. Ασημί στο χρώμα, αλλά με χρυσό στις βελτιώσεις, έχει πλέον την δική του ταυτότητα. Δεν έχουμε παρά να ευχηθούμε στον Ανέστη να συνεχίσει να είναι έτσι ανήσυχος και να χαίρεται το Mondeo του παντού και πάντα!

Δείτε το θέμα εδώ.


Κείμενο: McRae_FAN
Φωτογραφίες: odysseas / alfa3delta
Επιστροφή
Φωτογραφίες
Εκδηλώσεις
Μέλος:
Μοντέλο: