Νέος χρήστης; Εγγραφείτε!    Username:     Password:         Απομνημόνευση;
Σεπτέμβριος 2014
Σεπτέμβριος 2014 - Sierra 1.6 CLX mkII
Σεπτέμβριος 2014
Με όνομα βαρύ σαν ιστορία
Χρήστης: georgio

Το καλοκαίρι μπορεί να πλησιάζει προς το τέλος του, αυτό όμως δεν εμποδίζει τον θεσμό του FOTM να συνεχίσει τις εξορμήσεις του στην επαρχία. Έτσι λοιπόν, ο Σεπτέμβρης μας βρίσκει στην Πάτρα με σκοπό να συναντήσουμε τον Γιώργο και το Sierra του!

Με όνομα βαρύ σαν ιστορία

Ford Sierra, ένα μοντέλο που στον καθένα φέρνει διάφορες θύμισες και εικόνες στον νου. Σκηνές από πλαγιολισθήσεις σε αγώνες ράλι, από βελτιωμένα αμάξια που βάζουν φωτιά στην άσφαλτο – κυριολεκτικά και μεταφορικά – χαρίζοντας «μελωδίες ευτυχίας», αποτελούν μερικά παραδείγματα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι καθένας θα ήθελε να έχει ένα τέτοιο αυτοκίνητο στο γκαράζ του. Ο Γιώργος είναι από τους τυχερούς, μιας κι έχει ένα Sierra MKII 1.6 CLX στην κατοχή του.

Εκτός από λάτρης της παλιάς σχολής της αυτοκίνησης, κάτι που εύκολα μπορεί να διαπιστώσει κάποιος από τα Ford που έχει στην κατοχή του, ο Γιώργος αποτελεί ένα από τα πιο ενεργά και δραστήρια μέλη της κοινότητας του CFH, λειτουργώντας πάντα με γνώμονα την προσφορά και την αλληλοβοήθεια. Στην προκειμένη περίπτωση, προσφέροντας έτοιμη δουλειά στον συγγραφέα της παρουσίασης!!!

Μη έχοντας να προσθέσουμε κάτι παραπάνω στην άρτια περιγραφή του αυτοκινήτου του από τον Γιώργο, θα παραθέσουμε το κείμενό του, ευχόμενοι καλά κι ασφαλή χιλιόμετρα και να συνεχίσει να προσφέρει αδιάκοπα με τις γνώσεις του στο CFH!


Με την πένα του georgio

"Πρόκειται για το Sierra MkII, έκδοση CLX, μία έκδοση κάτω από την Ghia που έβγαζε εκείνη την εποχή με full extra. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε το 1992 καινούργιο, στα 1600 cc, έχει κινητήρα CVH οχταβάλβιδο με σύστημα ψεκασμού cfi, μονού ψεκασμού δηλαδή, και αποδίδει 85 ίππους όπως ανακοινώνεται απο το εργοστάσιο. Είναι σε χρώμα Tasman blue, και είναι η έκδοση sedan, μια που το έβγαζε και hatchback πεντάπορτο.

Με δεδομένο ότι δεν θέλαμε εκτεταμένες αλλαγές -πόσο να αλλάξεις ενα Sierra εξάλλου- τοποθετήθηκαν 4 γνήσιες 15άρες καινούργιες ζάντες απο το μεγαλύτερο αδερφάκι του, το Cosworth, με λάστιχο 205/50, και φόρεσε Koni κόκκινα ρυθμιζόμενα με ελατήριa Eibach. Επίσης αλλάχθηκαν οι ενδείξεις του ταμπλώ με λευκά backplates.

Από μεριάς μηχανικής βελτίωσης, έχει τοποθετηθεί απλά μια ολόσωμη ανοξείδωτη εξάτμιση από καταλύτη και πίσω, με σκεπτικό να κρατηθεί και ο θόρυβος χαμηλά. Στον κινητήρα δεν έγινε τίποτα απολύτως, λόγω του ότι αν και ο 1600 κινητήρας είναι ο πιο καλός από τους CVH, παρόλα αυτά, ο συγκεκριμένος λόγω του cfi δεν μπορεί να αποδώσει γιατί η εισαγωγή είναι πολύ περιορισμένη. Οπότε παρέμεινε έτσι, σαν βάση για μελλοντικές βελτιώσεις μετά το Escort,  με το σκεπτικό το μηχανικό σύνολο του Escort που έχω να μπει στο Sierra που έχει και την κίνηση στον σωστό άξονα. Αλλά αυτό είναι μελλοντικό πλάνο. Επί του παρόντος έχει παραμείνει στα 85 άλογα του, ή μάλλον κάτι λιγότερο φαντάζομαι, μετά από τόσα χρόνια :blum :crazy Παρόλα αυτά, την ουρά την διώχνει ακόμα πολύ ευχάριστα!

Από μεριάς ήχου, διαθέτει μια πηγή της Clarion , έναν ψηφιακό ισοσταθμιστή Osio με 4χ50W έξοδο που οδηγεί 4 ηχεία της Clarion, πάλι στις εργοστασιακές θέσεις στις πόρτες και στο φιλέτο της εταζέρας."

 

Δείτε το video εδώ

Κείμενο: Latanen
Φωτογραφίες: georgio/alfa3delta
Επιστροφή
Φωτογραφίες
Εκδηλώσεις
Μέλος:
Μοντέλο: