Νέος χρήστης; Εγγραφείτε!    Username:     Password:         Απομνημόνευση;
Νοέμβριος 2014
Νοέμβριος 2014 - focus 1.4 mkI
Νοέμβριος 2014
Η επιστροφή του «Λαζάρου»...
Χρήστης: Τsatsas

Για τον μήνα Νοέμβριο σας παρουσιάζουμε το Focus Ι 1.4 του Γιάννη (Tsatsas), το οποίο -εκτός από ξεχωριστό- δείχνει πως με προσπάθεια κι επιμονή όλα γίνονται! Τον λόγο θα τον δούμε παρακάτω.



Η επιστροφή του «Λαζάρου»...


Στα πρώτα χρόνια ζωής του CFH, ως «Λάζαρος» χαρακτηριζόταν από την κοινότητά μας το Focus 1.4 πρώτης γενιάς. Ο λόγος ήταν προφανής, κι είχε να κάνει με τις ασθενικές επιδόσεις του κινητήρα σε συνδυασμό με τις μακριές σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων. Άλλες εποχές τότε, κατά πολλούς καλύτερες σε σχέση με αυτές που ζούμε σήμερα – σίγουρα όμως καλύτερες ως προς τα αυτοκινητιστικά τεκτενόμενα. Εποχές που οι πειραματισμοί κι οι δοκιμές με στόχο την –ατμοσφαιρική- βελτίωση του κινητήρα έδιναν κι έπαιρναν. Το αποτέλεσμα όλων αυτών αποδείκνυε πως η χρήση εξαρτημάτων από τον κινητήρα των 1.6 λίτρων ανέβαζε κατα πολύ την δύναμη του 1.4.


... Κι η «ανάστασή» του!


Πάνω σε αυτή την πεπατημένη κινήθηκαν κι οι σκέψεις του Γιάννη για την βελτίωση του κινητήρα του Focus του. Έτσι λοιπόν, αντικαταστάθηκαν η πεταλούδα γκαζιού, η πολλαπλή εξαγωγής κι οι εκκεντροφόροι με τα αντίστοιχα από το 1.6. Για την καλύτερη αναπνοή του κινητήρα, τοποθετήθηκε το βαρελάκι της BMC στην θέση του εργοστασιακού φιλτροκουτιού. Παρεμβάσεις έγιναν επίσης και στην εξαγωγή, με την τοποθέτηση μεταλλικού καταλύτη 200 κυψελών και πιο ελεύθερων καζανιών, που στις ψηλές στροφές δίνουν έναν αρκετά άγριο και ξερό ήχο. Όλες αυτές οι επεμβάσεις απέδωσαν στο δυναμόμετρο ισχύ 98 άλογα και ροπή 13 kgm.
Στον τομέα της ανάρτησης τα αμορτισέρ έχουν αντικατασταθεί από τα κίτρινα Bilstein B6, ενώ στις εργοστασιακές 15αρες ζάντες έχουν τοποθετηθεί τα Bridgestone Potenza Adrenalin RE002.


DIY wrapping? Κι όμως γινεται!


Εξωτερικά, αισθητικές βελτιώσεις – εννοώντας προσθήκη spoiler, αεροτομής κ.α. – δεν έχουν γίνει, κυρίως επειδή το αυτοκίνητο κινείται σε δύσκολες περιοχές κι ο κίνδυνος σπασιμάτων είναι μεγάλος. Αυτό όμως δεν εμπόδισε τον Γιάννη να τοποθετήσει μεμβράνες χρώματος black matt στις εξωτερικές επιφάνειες του αυτοκινήτου. Το ξεχωριστό της επέμβασης αυτής είναι ότι όποιος δει από κοντά το αποτέλεσμα, δύσκολα θα πιστέψει ότι η τοποθέτηση έχει γίνει από τον ίδιο κι όχι από κάποιον επαγγελματία! Με δεδομένη την μηδαμινή εμπειρία του στο αντικείμενο, το αποτέλεσμα κρίνεται άψογο! Το σύνολο ολοκληρώνουν οι φιμέ μεμβράνες στα παράθυρα κι η carbon look προσθήκη μεμβράνης στο πάνω φιλέτο της πόρτας του χώρου αποσκευών.

Τέλος, στο εσωτερικό οι αλλαγές εστιάζονται κυρίως σε πινελίες με carbon look μεμβάνη σε διάφορα σημεία, καθώς επίσης στην προσθήκη οργάνου μέτρησης υποπίεσης, πλαφονιέρας από την έκδοση Ghia και πηγής ήχου της KENWOOD στη θέση της εργοστασιακής.


Ευχόμαστε στον Γιάννη καλή συνέχεια στις βελτιώσεις του Focus του, καλά κι ασφαλή χιλιόμετρα καθώς επίσης και καλή στρατιωτική θητεία μιας και πρόσφατα παρουσιάστηκε!

Δείτε το video εδώ

Κείμενο: Latanen
Φωτογραφίες: Latanen / alfa3delta
Επιστροφή
Φωτογραφίες
Εκδηλώσεις
Μέλος:
Μοντέλο: