Νέος χρήστης; Εγγραφείτε!    Username:     Password:         Απομνημόνευση;
Μάρτιος 2015
Μάρτιος 2015 - Focus Mk II ST
Μάρτιος 2015
Ο ύποπτος Κινέζος
Χρήστης: suspicious

Για μια ακόμα φορά το μαύρο χρώμα πρωταγωνιστεί στις παρουσιάσεις του FOTM. Τον μήνα αυτό την σκυτάλη παίρνει το Focus ST ΙΙ του Νίκου – suspicious (ένα από τα πολλά ψευδώνυμά του) – το οποίο είναι σπάνιο όχι μόνο λόγω της χρωματικής επιλογής του, αλλά κι επειδή είναι από τα ελάχιστα που έχουν απομείνει στην παρέα μας, εξαιτίας των οικονομικών συγκυριών που ταλαιπωρούν όλους μας.


Λίγα λόγια για τον "Κινέζο*" "ύποπτο".


Τον Νίκο τον γνωρίσαμε στην παρέα μας πριν από περίπου 10 χρόνια, όταν εμφανίστηκε με το γκρι Focus I 1.8 του, το οποίο στην εξέλιξη των καιρών μετεξελίχθηκε σε “Chinese edition”, μιας και πολλές από τις μετέπειτα προσθήκες και λεπτομέρειές του είχαν κινέζικα στοιχεία.
Ως ανέκαθεν φίλος των «ανήσυχων» εξορμήσεων και των στροφιλικιών απέκτησε το ST, του οποίου ο οδηγικός χαρακτήρας είναι ότι πρέπει για τέτοιου είδους χρήση. Και μιας κι η «ανησυχία» του Νίκου δεν περιορίζεται μόνο στην οδήγηση – και το φαγητό θα πουν μερικοί «κακεντρεχείς»**, οι επιμέρους βελτιώσεις στο ST ήταν φυσικό επακόλουθο. Παρακάτω θα τις δούμε αναλυτικότερα.


Μετατρέποντας το καλό σε... κάλιSTo!


Το μαύρο χρώμα μπορεί σαν χρώμα να προσδίδει άγρια ομορφιά και διακριτικότητα, είναι αλήθεια όμως πως ένα από τα βασικά μειονεκτήματά του είναι ότι κρύβει τις λεπτομέρειες του αμαξώματος. Έτσι λοιπόν πλησιάζοντας το Focus παρατηρούμε τα carbon look φρυδάκια στους αναβαθμισμένους με xenon kit εμπρόσθιους προβολείς, τα φιλέτα στις πόρτες, τους αεραγωγούς από το RS και το φιλέτο του καπό. Το μαύρο εξωτερικό look συμπληρώνουν οι βαμμένες μαύρες εργοστασιακές ζάντες και οι φιμέ μεμβράνες στα τζάμια. Εξαίρεση χρωματική αποτελούν τα κόκκινα λογότυπα της Ford, τα αυτοκόλλητα της πίστας του Nurburgring στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, τα εργοστασιακά door sills και οι κόκκινες τετραπίστονες δαγκάνες της AP Racing.

Απαραίτητη η προσθήκη τους μαζί με τα σωληνάκια αεροπορικού τύπου της Goodridge, αφού τα εργοστασιακά φρένα δεν επαρκούσαν σε παρατεταμένη χρήση. Για να χωρέσουν οι δαγκάνες χρειάστηκε η τοποθέτηση αποστατών 15 χιλιοστών, αυξάνοντας έτσι το μετατρόχιο του Focus και βελτιώνοντας το πάτημά του.
Οι παραπάνω αλλαγές επέτρεψαν και την αύξηση της ιπποδύναμης του ST. Για την επίτευξή της αντικαταστάθηκαν το εργοστασιακό σύστημα εισαγωγής αέρα με το κιτ της Κ&Ν 5700, οι σωληνώσεις με κολάρα σιλικόνης, το intercooler με custom μεγαλύτερο της Hercules parts, η εξάτμιση με την αντίστοιχη λύση της Milltek κι η χαρτογράφηση του κινητήρα με αυτή της Dreamscience. Την ηχητική πανδαισία του πεντακύλινδρου κινητήρα συμπληρώνει η σκάστρα της Turbosmart.


SΤα ενδότερα του Focus


O Νίκος είναι επίσης γνωστός για την λατρεία του στα gadgets, κάτι που φαίνεται – κι ακούγεται - αμέσως όταν μπει κανείς στο Focus του. Το βλέμμα στο εργοστασιακό μαύρο σαλόνι του ST κεντρίζουν η οθόνη ενδείξεων της Dreamscience, που συνοδεύει τις χαρτογραφήσεις του κινητήρα, καθώς κι η οθόνη του DVD player της Pioneer που έχει αντικαταστήσει την εργοστασιακή πηγή ήχου. Το ηχοσύστημα του αυτοκινήτου έχει αναβαθμιστεί πλήρως χάρη στην προσθήκη ενός τετρακάναλου ενισχυτή και ηχείων της Focal κι ενός subwoofer 8 ιντσών της Helix. Τέλος, για την διευκόλυνση στο παρκάρισμα έχει συνδεθεί κάμερα οπισθοπορείας με την πηγή της Pioneer.


Ευχόμαστε στον Νίκο καλά, πολλά κι ασφαλή χιλιόμετρα, ελπίζοντας το ST του να μην πέσει θύμα των κακών οικονομικών συγκυριών της εποχής και να κοσμεί για καιρό με την παρουσία του τις συναντήσεις του CFH!



*Υ.Γ.1.: Ουδεμία σχέση ή καταγωγή δεν έχει ο παρουσιαζόμενος με την Κίνα!

**Υ.Γ.2.: Το καλό και πολύ φαγητό έχουν απόλυτη σχέση με τον παρουσιαζόμενο. Οι παλιοί γνωρίζουν πολύ καλά!

Κείμενο: Latanen
Φωτογραφίες: suspicious/fiesta s
Επιστροφή
Φωτογραφίες
Εκδηλώσεις
Μέλος:
Μοντέλο: