georgio
Το Garage μου

Αυτοκίνητο | Escort MK5b 1.6T 5D |
---|---|
Χρώμα | Radiant red |
Χιλιόμετρα | 260000 |
Τιμή αγοράς | 7.000,00 € |
Συνολικές μετατροπές | 57 |
Κόστος μετατροπών | 12.010,00 € |
Εμφανίσεις | 10437 |
Ανανεώθηκε | 29 Σεπτεμβρίου 2016 08:37:36 |
Σχόλια | Δείτε τα σχόλια / σχολιάστε |

Μετατροπές
Εξωτερική Εμφάνιση
Μετατροπή | Κόστος | Ημ/νία τοποθέτησης |
---|---|---|
Φαναροδουλειές,μικροεπισκευές,βάψιμο πόρτας πορτμπαγκάζ. | 550,00 € | 04 Απριλίου 2012 |
Λάμπες Osram nightbreaker σε όλα τα φωτιστικά. | 65,00 € | 21 Δεκεμβρίου 2011 |
Τελειώματα πίσω προφυλακτήρα, (rear spats). | 50,00 € | 02 Απριλίου 2011 |
Μπροστινός προφυλακτήρας απο RS2000 + βάψιμο. | 300,00 € | 09 Οκτωβρίου 2009 |
Διπλοφάναρα crystal clear Morrete για RS2000 | 200,00 € | 02 Μαΐου 2015 |
Αεροτομή RS2000 | 250,00 € | 02 Μαρτίου 1995 |
Ποδιές RS2000 | 150,00 € | 02 Μαρτίου 1995 |
Εσωτερική Εμφάνιση
Μετατροπή | Κόστος | Ημ/νία τοποθέτησης |
---|---|---|
Κατασκευή και τοποθέτηση βάσης κεντρικής κονσόλας με όργανα θερμοκρασίας και πίεσης λαδιού. | 0,00 € | 05 Σεπτεμβρίου 2016 |
Πεντάλ αλουμινίου. | 20,00 € | 02 Μαρτίου 1995 |
Πυροσβεστήρας αναγομούμενος 1 lt τοποθετημένος στην καμπίνα για γρήγορη πρόσβαση. | 25,00 € | 12 Μαρτίου 2015 |
Ψηφιακό βολτόμετρο για επιτήρηση τάσης. | 20,00 € | 04 Απριλίου 2015 |
Εσωτερικός φωτισμός καμπίνας με spot ανάγνωσης και καθυστέρηση. | 30,00 € | 21 Νοεμβρίου 2011 |
Τοποθέτηση εσωτερικού φωτισμού στα πόδια οδηγού-συνοδηγού με καθυστέρηση. | 15,00 € | 21 Νοεμβρίου 2011 |
Eπανατύπωση αυτοκόλητων χώρου κινητήρα | 30,00 € | 12 Απριλίου 2010 |
Βάση οργάνων ταμπλώ με μπαρόμετρο, EGT και wideband AFR της Innovate. | 420,00 € | 17 Απριλίου 2015 |
Ταμπλώ RS2000 | 200,00 € | 02 Μαρτίου 1995 |
Λεβιές αλουμινίου δέρματος της Ford (Puma). | 80,00 € | 17 Σεπτεμβρίου 2004 |
Αλλαγή φωτισμού ταμπλώ | 30,00 € | 15 Ιουλίου 2005 |
Δερμάτινο σαλόνι και ταπετσαρίες μαύρες-κόκκινες. | 350,00 € | 02 Μαρτίου 1995 |
Μηχανικά
Μετατροπή | Κόστος | Ημ/νία τοποθέτησης |
---|---|---|
Επιλογέας ταχυτήτων απο Puma (short shift) | 80,00 € | 23 Οκτωβρίου 2015 |
Bailey dump valve (διπλοπίστονη) | 130,00 € | 27 Οκτωβρίου 2015 |
Θερμομονωτική κουβέρτα τιτανίου για το turbo. | 70,00 € | 12 Αυγούστου 2015 |
Αντικατάσταση σωληνώσεων παροχής καυσίμου με nylon υψηλής πίεσης και συνδέσμους υψηλής Dorman. | 25,00 € | 05 Αυγούστου 2015 |
Γενική επισκευή Garrett T25, ζύγισμα, μεταφορικά. | 170,00 € | 27 Μαΐου 2015 |
OFAB map sensor suppressor απο την Beru (δεν ήταν στην πλεξούδα με την αγορά της) | 85,00 € | 28 Απριλίου 2009 |
Τροποποιημένο φιλτροκούτι απο RS2000 με extra εισαγωγές, κολάρα σιλικόνης, σφιχτήρες, σωληνώσεις. | 90,00 € | 02 Απριλίου 2015 |
Turbosmart gated 2 stage boost controller | 85,00 € | 21 Απριλίου 2015 |
Motorsport Developments 1st stage reprogramming | 420,00 € | 26 Αυγούστου 2014 |
Σωλήνα ανοξείδωτη Φ63 απο καταλύτη και πίσω,χειροποίητο τελικό ανοξείδωτο ελευθέρας με μονή μπούκα. | 180,00 € | 22 Φεβρουαρίου 2014 |
Custom made downpipe με σπιράλ και επένδυση με heatwrap tape για μείωση θερμοκρασιών | 120,00 € | 11 Απριλίου 2009 |
Toποθέτηση A/C | 400,00 € | 10 Φεβρουαρίου 2013 |
κιβώτιο ταχυτήτων απο Escort mk6 GTi με ελεύθερο διαφορικό | 250,00 € | 15 Σεπτεμβρίου 2011 |
Μπουζοκαλώδια Motorcraft απο Motorsport developments + μεταφορικά. | 45,00 € | 03 Δεκεμβρίου 2011 |
Θερμοδιακόπτης βεντιλατέρ 84C,θερμοστάτης ψυγείου 80C απο Motorsport developments + μεταφορικά. | 45,00 € | 08 Απριλίου 2011 |
Τριμεταλλικά στροφάλου και μπιελών ACL,Glyko thrust bearring,πλήρες σέτ φλατζών block και κεφαλής απο Burton Power. | 280,00 € | 24 Δεκεμβρίου 2009 |
Ασφαλειοθήκες,ρελέ,διακόπτης Ford,καλωδιώσεις για ανεμιστήρες ψυγείου. | 75,00 € | 08 Απριλίου 2011 |
2 χ 9 in ανεμιστήρες ψυγείου | 70,00 € | 12 Μαρτίου 2011 |
Αντλία βενζίνης Sytec για Cosworth παροχής 255 lt/h απο Burton Power + μεταφορικά. | 140,00 € | 03 Σεπτεμβρίου 2010 |
Τοποθέτηση χιτωνίων για αποφυγή ρεκτιφιέ,πιστόνια Mahle,μπιέλες,ζύγισμα και γυάλισμα στροφάλλου,εσωτερικός καθαρισμός block,εργασία μηχανουργείου. | 1.200,00 € | 24 Δεκεμβρίου 2009 |
Ρυθμιστής πίεσης καυσίμου απο Burton + μεταφορικά. | 120,00 € | 08 Απριλίου 2010 |
Αντικατάσταση ψυγείου 1.6 με αυτό του RS2000 + κολλάρα ψυγείου | 140,00 € | 27 Μαΐου 2009 |
-31 actuator | 65,00 € | 27 Μαΐου 2009 |
Εγγέφαλος OFAB, πλεξούδα, αισθητήρες κλπ. (αγορά set μαζί με την αγορά του κινητήρα) | 0,00 € | 08 Απριλίου 2009 |
Kατασκευή και τοποθέτηση σωληνώσεων turbo. | 120,00 € | 15 Απριλίου 2009 |
Σετ φλατζών κεφαλής,φίλτρα,κολάρα νερού,μπουζώνια turbo,κεφαλής,φλάτζες turbo,πολλαπλής,ρουλεμάν συμπλέκτη,λιπαντικά,βαλβίδες εισαγωγής,εξαγωγής νατρίου,σωληνάκια υποπίεσης,λοιποί σφιχτήρες,ιμάντας εκκεντροφόρου,εντατήρας | 750,00 € | 09 Απριλίου 2009 |
Tροποποίηση tanks Front mount Intercooler | 70,00 € | 15 Απριλίου 2009 |
Όργανο πίεσης βενζίνης στον χώρο του κινητήρα. | 50,00 € | 22 Οκτωβρίου 2005 |
Καταλύτης Sebring μεταλλικός μέχρι 200 ίππους | 200,00 € | 11 Απριλίου 2009 |
Κινητήρας 1.6 CVH Efi Turbo,T25 Garrett | 1.300,00 € | 08 Απριλίου 2009 |
Φρένα, αναρτήσεις, ελαστικά και ζάντες
Μετατροπή | Κόστος | Ημ/νία τοποθέτησης |
---|---|---|
Πίσω άξονας απο RS2000 κομπλέ με δισκόφρενα και αντιστρεπτική | 300,00 € | 20 Δεκεμβρίου 2012 |
Ελατήρια χαμηλώματος και αμορτισέρ σετ Bilstein B12 | 850,00 € | 20 Δεκεμβρίου 2012 |
Λάστιχα 195/50/15 Bridgestone Turanza ER 300 | 240,00 € | 04 Δεκεμβρίου 2010 |
Ζάντες 15" TSR Ascari's | 400,00 € | 04 Δεκεμβρίου 2010 |
Ηχοσύστημα
Μετατροπή | Κόστος | Ημ/νία τοποθέτησης |
---|---|---|
RCD Clarion DXZ728RX | 0,00 € | 12 Ιουνίου 2004 |
Ηχεία 12cm και tweeter Clarion στις εργοστασιακές θέσεις ηχείων στις μπροστινές πόρτες | 160,00 € | 12 Ιουνίου 2004 |
Ηχεια 6x9 Κenwood τρίδρομα στην εταζέρα | 150,00 € | 12 Ιουνίου 2004 |
Ενεργό subwoofer Pioneer 10" | 350,00 € | 12 Ιουνίου 2004 |


Φωτογραφίες

Σχόλια χρηστών

86 σχόλια

OMINUS
05 Ιανουαρίου 2016 20:18
Σε ευχάριστο Γιώργο να είσαι καλά:):)

georgio
03 Ιανουαρίου 2016 09:48
Σε ευχαριστώ πολύ Σίμο, οτι μπορώ κάνω φίλε. Γουστάρω πολύ το σουλούπι του. Θέλω να του κάνω 2-3 πραγματάκια στον τομέα της εμφάνισης, κατά τα άλλα απο πλευράς δύναμης δεν θέλω κατι παραπάνω με καλύπτει πλήρως. Πάντως και το δικό σου πένα είναι! Να το χαίρεσαι.

OMINUS
01 Ιανουαρίου 2016 23:16
Γιώργο βλέπω το εργαλείο είναι στην πένα φίλε ;)
Εύχομαι και εις ανώτερα φίλε ;)
Εύχομαι και εις ανώτερα φίλε ;)

georgio
09 Δεκεμβρίου 2015 11:42
Σε ευχαριστώ πολύ Αντώνη, όσο γίνεται το προσέχω. Είναι η μία απο τις μεγάλες μου αγάπες!

Built tough
05 Δεκεμβρίου 2015 14:18
πολυ δουλεια.. τερμα καλοδιατηρημενο !! Και η ζαντα πολυ ωραια!

georgio
07 Νοεμβρίου 2014 09:57
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια φίλε μου. Να είσαι καλά.

C_Max_1
06 Νοεμβρίου 2014 20:05
Πολύ καλό το αμάξι σου. Καλοτάξιδο να είναι. Του πάνε πολύ τα διπλά φανάρια. Και η ζαντούλα όμορφη.

georgio
03 Οκτωβρίου 2014 07:52
Σε ευχαριστώ πολύ Στέλιο, να είσαι καλά φίλε.

stylleon
02 Οκτωβρίου 2014 11:23
Γιωργο ειναι ενα τρυφερο οχημα με καρδια κακου λυκου να το χαιρεσαι φιλε

georgio
23 Ιουνίου 2014 12:16
Ελα Γιώργο... ευχαριστώ φίλε, να'σαι καλά. Σκέφτομαι 2-3 αλλαγούλες, αν μου πετύχουν στο photoshop και μου αρέσουν θα τις κάνω και θα έχουμε κάποιες αλλαγές, να έχουμε κάτι να ασχολούμαστε. Xεχε...

Gkikas
22 Ιουνίου 2014 12:01
Ελα Γιωργηηηη!!! Just checking... Τελειο το escort οπως παντα!!!

georgio
17 Μαΐου 2014 17:19
Σε ευχαριστώ πολύ Κώστα... οτι μπορώ κάνω δεδομένων και των συνθηκών... να χαίρεσαι και εσύ το καμάρι σου!

mpampafocus
14 Μαΐου 2014 16:15
Nα το χαιρεσαι Γιωργο....πολυ ομορφο και προσεγμενο το εχεις...και βεβαια το μικροβιο της βελτιωσης δεν τελειωνει ποτε για εσενα...οποτε καλη συνεχεια..!!!!

georgio
25 Οκτωβρίου 2013 08:27
Σε ευχαριστώ πολύ Alex,να΄σαι καλά.Να χαίρεσαι και εσύ τα άλογά σου φίλε!

Latanen
24 Οκτωβρίου 2013 16:40
Γιωργο να το χαιρεσαι το θηριακι, πολυ προσεγμενο!

georgio
21 Οκτωβρίου 2013 17:52
Σε ευχαριστώ πολύ Πάρη,να είσαι καλά και εσύ και να χαίρεσαι το καμάρι σου.
paris1981
19 Οκτωβρίου 2013 10:05
γεια σου ρε πατριδα με το εργαλειο σου

georgio
27 Απριλίου 2012 13:36
Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη για τις ευχές σου.Λίγα και καλά άλογα φτάνουν ;) Δεν σκέφτομαι για πάνω απο 160 max,άρ αμιλάμε για πρώτο στάδιο.Απο εκεί και πάνω θέλει χρήμα η υπόθεση αν το αυτοκίνητο είναι για καθημερινή χρήση.Γνώμη μου πάντα και με τον τρόπο σκέψης που έχω τώρα...Μελλοντικά δεν ξέρω τι θα κάνω.Απλά νομίζω πως με τα δεδομένα της Ελλάδας απο μεριάς δρόμων,νοοτροπία κλπ...είναι υπεραρκετά αυτά.Το αυτοκίνητο δεν σκέφτομαι να το δώσω με την καμμία,εκτός και αρχίσει να κάνει τρύπες απο την σκουριά!!!Τα Escort φημίζονται για αυτό!!Αν λοιπόν βαρεθώ να το επισκευάζω,τότε θα μπούμε σε άλλη βάση.Ούτως η άλλως δεν έχει και τίποτα ιδιαίτερο,πρίν κανά μήνα έφτιαξα κάτι σαπάκια που είχε στην πόρτα του πορτμπαγκάζ και ξεμπέρδεψα.Αν όμως αρχίσει και σαπίζει και κριθεί ασύμφορη η επισκευή του,με μεγάλη μου λύπη,θα πρέπει να βγεί κινητήρας κλπ,και απλά θα μεταφερθεί στο Sierra που υπάρχει ήδη σε ατμοσφαιρική μορφή.Το αγαπάω πολύ το Escort αλλά θα πρέπει να είμαι και ρεαλιστής,είναι 20 χρονών αυτοκίνητο.Και το Sierra τόσο είναι αλλά δνε υπάρχει σύγκριση.Είναι και πισωκούνα! ;)

johnny-s
26 Απριλίου 2012 21:34
Ευχομαι να τα διακοσαρισεις +++ τα αλογακια και οσο το δυνατον οικονομικοτερα.
Μπραβο σου , εχεις δημιουργησει καλη βαση γιια .....μετεξελιξη.
Ενα σου λεω μονο, μη το δωσεις ποτε τ ο εργαλειο σου γιατι δεν θα ξαναβρεις κατι αντιστοιχο,ρωτα και μενα που απο 1999 εως το 2004 ειχα το escort rs turbo (mk4) ,πρωτο μοτερ jetronic και το δευτερο με efi, οπως εσυ και το πουλησα.
Ακομα το θυμαμαι και το νοσταλγω.
Νασαι παντα καλα και να το χαιρεσαι.
Μπραβο σου , εχεις δημιουργησει καλη βαση γιια .....μετεξελιξη.
Ενα σου λεω μονο, μη το δωσεις ποτε τ ο εργαλειο σου γιατι δεν θα ξαναβρεις κατι αντιστοιχο,ρωτα και μενα που απο 1999 εως το 2004 ειχα το escort rs turbo (mk4) ,πρωτο μοτερ jetronic και το δευτερο με efi, οπως εσυ και το πουλησα.
Ακομα το θυμαμαι και το νοσταλγω.
Νασαι παντα καλα και να το χαιρεσαι.

georgio
25 Απριλίου 2012 22:15
Φίλε Γιάννη,εύχομαι να το φτιάξεις και μηχανικά όπως το θέλεις και να είναι δυνατό όσο το θές.H αλήθεια είναι πως η μόντα δεν τελειώνει ποτέ!Ορεξη να έχεις...και χρήμα...αν και όσον αφορά το χρήμα,σήμερα πονάμε στον συγκεκριμένο τομέα!Και μας έχει κόψει τα φτερά και στις μόντες.Τι να κάνεις...
οσον αφορά το δικό μου,είναι μαμά προδιαγραφές.Απλά ότι έχει γίνει επάνω,έχει γίνει και σαν βάση για μελλοντική αναβάθμιση,τρόμπα βενζίνης,intercooler,σασμάν...αυτή την στιγμή δουλεύει με Τ25 στα 7psi η 0.5bar,και αν και δεν είναι δυναμομετρημένο,η Ford ανακοινώνει 133 άλογα.Απλά επειδή είναι μικρό σχετικά το turbo,έχει full boost γύρω στις 2000-2500 και πιάνει στον ύπνο πολλούς "γρήγορους"... Εχω και πρόγραμμα 1ου σταδιού που ανεβάζει πίεση και βγάζει γύρω στα 160,αλλά το έχω βγάλει αυτή την περίοδο γιατί σου βάζει ιδέες και πατάς συνεχώς.Και με την βενζίνη να πετάει σε δυσθεώρητα ύψη....απλά ΔΕΕΕΕΕΝ. ;)
οσον αφορά το δικό μου,είναι μαμά προδιαγραφές.Απλά ότι έχει γίνει επάνω,έχει γίνει και σαν βάση για μελλοντική αναβάθμιση,τρόμπα βενζίνης,intercooler,σασμάν...αυτή την στιγμή δουλεύει με Τ25 στα 7psi η 0.5bar,και αν και δεν είναι δυναμομετρημένο,η Ford ανακοινώνει 133 άλογα.Απλά επειδή είναι μικρό σχετικά το turbo,έχει full boost γύρω στις 2000-2500 και πιάνει στον ύπνο πολλούς "γρήγορους"... Εχω και πρόγραμμα 1ου σταδιού που ανεβάζει πίεση και βγάζει γύρω στα 160,αλλά το έχω βγάλει αυτή την περίοδο γιατί σου βάζει ιδέες και πατάς συνεχώς.Και με την βενζίνη να πετάει σε δυσθεώρητα ύψη....απλά ΔΕΕΕΕΕΝ. ;)

johnny-s
25 Απριλίου 2012 21:08
οσον αφορα την βελτιωση και αν τελειωσε..............................
Το βλεπεις και συ και το εχω ζησει και εγω,δυστυχως , δεν τελειωνει .....ποτε μα ποτε
Παντα κατι θα θελεις,οπως εγω καλη ωρα, περιμενω st 170 μεττροπη η΄΄ στην ξεφτιλα 1800 μοτερακι special.
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΘΗΡΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ποσα αλογα το εχεις φτασει??????
Το βλεπεις και συ και το εχω ζησει και εγω,δυστυχως , δεν τελειωνει .....ποτε μα ποτε
Παντα κατι θα θελεις,οπως εγω καλη ωρα, περιμενω st 170 μεττροπη η΄΄ στην ξεφτιλα 1800 μοτερακι special.
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΘΗΡΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ποσα αλογα το εχεις φτασει??????

johnny-s
25 Απριλίου 2012 20:09
φιλε georgio και το δικο σου δεν παει πισω βλεπω, μπραβο σου!!!!!!!
Ασε τι μου θυμιζει ο κινητηρας σου και το σκαρι του escort (παλιες καλες εποχες εως 200 HP).
Να σαι καλα και να το χαιρεσαι το εργαλειο σου!!!!!!!!!!!!!!!
Ασε τι μου θυμιζει ο κινητηρας σου και το σκαρι του escort (παλιες καλες εποχες εως 200 HP).
Να σαι καλα και να το χαιρεσαι το εργαλειο σου!!!!!!!!!!!!!!!

georgio
11 Απριλίου 2012 16:48
Σε ευχαριστώ πολύ,να'σαι καλά.

BlueEscort
10 Απριλίου 2012 15:57
προσεγμενο!!μπραβο σου!!

georgio
21 Δεκεμβρίου 2010 11:59
Σε ευχαριστώ πολύ Λουκία,να'σαι καλά.

Lucifer
20 Δεκεμβρίου 2010 19:01
πανέμορφο είναι, το ταμπλώ τα σπάει, να το χαίρεσαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

georgio
13 Δεκεμβρίου 2010 14:00
Σε ευχαριστώ πολύ,να είσαι καλά :)

Escort Mk5b
13 Δεκεμβρίου 2010 10:38
Ωραιότατη η Escort-άρα σου, συνονόματε, το έχεις όπως ακριβώς αρέσει και σε έμενα! ;)

georgio
07 Δεκεμβρίου 2010 17:12
Βασικά με τις βάσεις έχω μια μικρή αμφιβολία...Οι πρώτες που μου έφαγε ήταν απο τον προηγούμενο κινητήρα,τον 1.4.Ισως να ήταν και φυσιολογική φθορά...Οι επόμενες που πήρα,υπάρχει μια περίπτωση το μαγαζί που τις πήρα,αν και ψωνίζω χρόνια εκεί και φέρνει motorcraft,Luc κλπ,να έφερε μαιμουδίσιες,μία που δέν ήταν στα κλασσικά κουτιά της Ford...οπότε δεν μπορώ να ξέρω αν είναι οι γνήσιες,και ίσως να είναι υποδεέστερης ποιότητας...CVH είχα πρίν CVH έχω και τώρα,οπότε...οι βάσεις ίδιες είναι αλλά τρώνε ξύλο απο την ροπή τώρα...Κιβώτιο έχω ακόμα απο το 1.4 ελεύθερο,δεν έχει μπλοκέ.Μέχρι τώρα είμαι κομπλέ,και να μην σου πώ είναι και καλύτερα λόγω πιο μακρυών σχέσεων...απλώνει το πράγμα! ;) Οσο για την χαρά του παιδιού,έχεις δίκιο,η ευχαρίστηση που σου προσφέρουν είναι το κάτι άλλο.Εκεί που πάς χαλαρά πχ,πατάς και νοιώθεις οτι δίνει,έχει δύναμη ο κινητήρας.Τουλάχιστον για μένα που ήταν πρίν 1.4 και σερνόταν,παρόλο που το δουλεύω εντελώς μαμά στο 0.5 είναι απόλαυση ειλικρινά.Να το χαίρεσαι και εσύ το δικό σου.

conversioncab
07 Δεκεμβρίου 2010 16:27
Όσο καταλαβαίνω στο δικό μου δεν έχω θέμα με τις βάσεις,μήπως γιατί κράτησα τον ίδιο κινητήρα; Με το κιβώτιο τι έκανες,έβαλες rs με μπλοκέ; Πάντως είναι η χαρά του παιδιού να τα οδηγάς,υπάρχουν στιγμές που είναι όλα τέλεια! Να το χαίρεσαι!

georgio
07 Δεκεμβρίου 2010 14:42
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Θα το κρατήσω όσο μπορώ και...κρατάει και αυτό.Μου αρέσει και το σουλούπι του και είναι και όπως το θέλω.2-3 πραγματάκια θέλω ακόμα,να βάλω τα τελειώματα των πλαινών στον πίσω προφυλακτήρα,να δώ τι θα κάνω με τις βάσεις του κινητήρα που μου τις τρώει γρήγορα και να βάλω κάποια στιγμή τον πίσω άξονα με τα δισκόφρενα που έχω πάρει.

conversioncab
07 Δεκεμβρίου 2010 11:34
Πολύ ωραίο,κράτα το γιά πάντα!
dark knight
06 Δεκεμβρίου 2010 19:49
i allages einai para polles gi'auto kai exo provlima!!!psaxno alla den exo vri kati akoma!!se euxaristo gia tis plirofories!!
dark knight
05 Δεκεμβρίου 2010 18:44
se rotao giati mou tis kovi stin proti volta pou to vgazo apo to sinergio!ok katalaveno exei poli dinami alla den ginete na pigenis san gineka gia na min tis kopsis!psaxnome gia aftermarket alla diskolo!de variese na maste kala na tis kovoume!!!!!!!!!!!please apantise sto garage mou!!!!

georgio
05 Δεκεμβρίου 2010 15:53
Χαχα.Μυστικό έ?Οκ,πάσο ;) Βάσεις μου έχει φάει 2 φορές,είχα βάλει μαμά,και πάλι μοθ κάνουν σχέδια τώρα...μάλον θα πρέπει να πάω σε κάτι πιο ενισχυμένο γιατί τις ξεσκίζει.Καμμιά μέρα θα το βρώ κοκορέτσι το μοτέρ μέσα...εσύ έχεις βάλει aftermarket?Αν και δεν φοράμε τις ίδιες.
dark knight
05 Δεκεμβρίου 2010 15:09
se euxaristo gia ta kala sou logia!oso gia to poso to doulevo einai mistiko tou mixanikou mou!!den mporo na to apokalipso!!tha ithela omos na se rotiso kati!!ti baseis sasman foras?tis dikes tou tis ford i aftermarkt?

georgio
19 Οκτωβρίου 2010 10:08
Σωστά.Ενώ τώρα μας σπρώχνουν αυτά.Οταν τουρμπίζουν πχ σε σπρώχνουν στο κάθισμα.

tasos77
19 Οκτωβρίου 2010 10:00
χρειαζεται..... γιατι αλλιως θα επεφτε πολυ σπρωξιμο......

georgio
19 Οκτωβρίου 2010 09:59
Σε ευχαριστώ πολύ Τάσο.Να'σα καλά.Τις προσέχουμε τις τσαγέρες μας,ε? ;)

tasos77
19 Οκτωβρίου 2010 04:58
Ομορφιές.........

georgio
01 Οκτωβρίου 2010 16:35
Σε ευχαριστώ Tomy.Ε καλά μην τα παραλέμε,υπάρχουν και καλύτερα στο club και πιο καλοδιατηρημένα απο το δικό μου.Εγώ δυστυχώς το έχω σπάσει με τους δρόμους-πίστα που έχει η Πάτρα!!Οι ζάντες έχουν βάλει τα κλάμματα...

emerge.life
30 Σεπτεμβρίου 2010 20:46
Ρε τρελέ τι έχεις φτιάξει?!
Αυτά είναι εργαλεία...
Ναι θα βάλω photo ακόμα αλλά προσεχώς γιατί η μπογιά του αμαξώματος έχει μερικά θεματάκια...
Αυτά είναι εργαλεία...
Ναι θα βάλω photo ακόμα αλλά προσεχώς γιατί η μπογιά του αμαξώματος έχει μερικά θεματάκια...

georgio
15 Ιουνίου 2010 16:14
Γεια σου ρε Γιώργη! :) Να είσαι καλά ρε σύ ;)

FORD
10 Ιουνίου 2010 18:13
Hey George :):):) Περασα να πω ένα γεια φιλαράκι και να δω την εσκορτάρα :) :) :)

georgio
03 Μαΐου 2010 21:22
Τα άλλαξα ήδη Τάσο...Είχε στραβώσει το καλάμι ρε,τι να επισκευάσω...δεν θα είχα εμπιστοσύνη μετά.Ο προηγούμενος βλάκας που τα είχε περάσει...είχε "ξεχάσει" να βάλει τα bump stop μπροστά και τις φούσκες για την σκόνη!!!Συνεργείο σου λέει μετά.Πρέπει να τερμάτισε και μου την έκανε.Κάθεται και επίπεδο τώρα γιατί πρίν η μούρη ήταν αρκετά πιο χαμηλά και έβρισκα με το παραμικρό.Ευτυχώς που έχει λάστιχο μπροστά κάτω απο τον προφυλακτήρα...

tasos77
03 Μαΐου 2010 16:37
γιωργο τα αμορτισερ γιατι να τα αλλαξεις? επισκευαζονται ανετα! Εχω βρει αμορτισερατζη (φτιαχνει φτιαχτα) και θα παω τα δικα μου μολις δω που θα καταληξω με το στησιμο..

georgio
11 Απριλίου 2010 11:24
Σε ευχαριστώ πολύ Κώστα.Τόσο αποδίδει το μοτέρ όντως,στα χαρτιά τουλάχιστον,δεν ξέρω πόσα είναι πραγματικά,δεν το έχω δυναμομετρήσει,αλλά είναι αρκετά ζωηρό και σου βάζει διαόλους αν με εννοείς ;) Ο προφυλακτήρας είναι απο συμφορουμίτη κομμένος και φτιαγμένος,έχει κάνει όντως καλή δουλειά,και τα εύσημα πάνε σε αυτόν.Εχω βάλει και σίτα για το intercooler,γιατί εκεί που είναι τρώει πολλές πέτρες,απλά δεν έχω ενημερώσει ακόμα το garage.Για ζάντες κάτι έχω στο μυαλό μου αλλά όλο κάτι προκύπτει και με πάει πίσω.Πρέπει να αλλάξω αμορτισέρ μπροστά πάλι,δεύτερη φορά σε 1.5 χρόνο ρε φίλε,έπεσα σε μια γούβα-κουβά και στράβωσε το καλάμι μπροστά!Οι ωραίοι δρόμοι που λέμε!Τι να πείς... :(

kostas-patra
09 Απριλίου 2010 07:35
Πολύ ωραίο το escort γιώργο. Το μοτέρ αποδίδει σε μαμά κατάσταση 133 ίππους. Το κόψιμο στον προφυλακτήρα του RS είναι πολύ έξυπνο και όμορφο. Μήπως να βάλεις καμμιά ζαντάρα; (αν και στην Πάτρα που ζούμε δεν είναι για μεγάλη ζάντα και χαμηλοπρόφιλα λάστιχα) Να το χαίρεσαι!

georgio
06 Φεβρουαρίου 2010 11:26
Σε ευχαριστώ πολύ αλλά πρός το παρόν μου αρέσει η μπουκίτσα.Δεν κράζει κιόλας.Ασε που δεν θέλω πολύ θόρυβο...η συγκεκριμένη επίσης έχει φτιαχτεί απο τον Τουλιάτο,έχει καλή φήμη ως ένας απο τους καλύτερους εξατμισάδες στην Πάτρα,έχω βάλει και στο Sierra απο αυτόν αλλά με μονό μπουρί πίσω και πιό αθόρυβη απο την δική μου.Μετρημένο με ντεσιμπελόμετρο το Escort έχει 94db στις 3500 που είναι οριακό για ταξίδια.

panos
04 Φεβρουαρίου 2010 23:13
Βρε ελα να σε παω στον δασκαλο να σου φτιαξει εξατμιση που θα φυσαει κι απο τιμη θα τα κανονισω.

georgio
03 Φεβρουαρίου 2010 13:03
Σε ευχαριστώ πολύ Πάνο,να'σαι καλά φίλε.Και το δικό σου δεν πάει πίσω. ;) Τελικό έχω με διπλή μπούκα,απλά δεν μου αρέσουν οι υπερβολές,δεν ήθελα κάτι τεράστιο και το προτιμώ διπλό απο μία μπούκα ;)

panos
02 Φεβρουαρίου 2010 20:15
Μπραβο φιλε μου georgio το αμαξι σου ειναι πολυ ωραιο,προσεγμενο και νοικοκυρεμενο.Καλη συνεχεια στα φτιαξιματα σου.
Πολυ ωραια τα καθισματα,αλλα θες κατα τη γνωμη μου ενα ωραιο τελικο.
Πολυ ωραια τα καθισματα,αλλα θες κατα τη γνωμη μου ενα ωραιο τελικο.

georgio
13 Νοεμβρίου 2009 12:43
Είναι ο κινητήρας απο το Fiesta RST,είναι 1.6 turbo μαμά όμως.Με Τ25 στο 0.5 θεωρητικά απο ότι ανακοίνωνε η Ford είναι 125-130 αλόγατα.Είναι κομπλέ μετατροπή πλεξούδα,εγγέφαλος,κινητήρας.Δεν τούρμπισα τον κινητήρα μου τον παλιό,εξάλλου ήταν 1.4 μονού.

giorgos-matina
13 Νοεμβρίου 2009 10:40
kalispera file mou...
to idio moteraki blepo forame 1.6 den einai???...me to tourmpaki epano posa alloga sou bgazei???giati einai na kano kai ego etsi mia allagoula alla eimai se dilima...mia leo na to kano rs kai mia na ftiaxo to idio...
pikra!!!!!!!
to idio moteraki blepo forame 1.6 den einai???...me to tourmpaki epano posa alloga sou bgazei???giati einai na kano kai ego etsi mia allagoula alla eimai se dilima...mia leo na to kano rs kai mia na ftiaxo to idio...
pikra!!!!!!!

georgio
10 Οκτωβρίου 2009 21:20
Garage update :)

georgio
16 Μαΐου 2009 11:41
Σ'ευχαριστώ Fanoukos.Βασικά περασμένα είναι,απλά στην photο φαίνεται έτσι στο συγκεκριμένο σημείο.Κανονικά έχει ομοιόμορφο φωτισμό παντού.Τα είχα τρίψει πρίν τοποθετηθούν.Thanx πάντως ;)

Fanoukos
15 Μαΐου 2009 22:07
Πολυ καλη δουλεια. Μια συμβουλη: Τριψε τα μπλε λεντακια που εχεις να σου φωτιζουν το καντραν με χιλο γυαλοχαρτο. Ετσι θα σου διαχεει το φως καλυτερα.

georgio
15 Μαΐου 2009 08:33
Σε ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνε.Να'σαι καλά φίλε.

zike
14 Μαΐου 2009 20:40
Με γεια το μοτόρι Γιώργο! Καλές βόλτες!

Gkikas
13 Μαΐου 2009 21:08
ΩΡΑΙΟΣ Ο ΤΟΥΡΜΙΝΑΣ!!!ΘΕΛΩ ΒΟΛΤΑ ΟΕΟ!!!

georgio
13 Μαΐου 2009 10:09
Thanx George (Γιώργης κερνάει,Γιώργης πίνει :p χεχε).Κάτσε να μπεί ο άλλος προφυλακτήρας και σου λέω...ξέρεις εσύ ;) To αποτέλεσμα πιστεύω θα είναι πιό όμορφο απο αυτό ;)

FORD
12 Μαΐου 2009 21:57
Ρε George τι θα γίνει με την πάρτη σου???Τη μουράκλα είναι αυτή?Έρωτας αυτό το ιντερκουλερ!!!Ερωτας!!!

georgio
10 Μαΐου 2009 14:10
Garage update ;)

georgio
21 Απριλίου 2009 15:37
Σ'ευχαριστώ Δημήτρη.Να είσαι καλά.

Dimitris013
21 Απριλίου 2009 09:44
Συγχαρητήρια για την δουλειά σου...Αντε και εις ανώτερα!

georgio
26 Μαρτίου 2009 21:29
Σ'ευχαριστώ πολύ.Αν ήταν τρίπορτο θα το προτιμούσα,αλλά το πεντάπορτο σε διευκολύνει στο φόρτωμα-ξεφόρτωμα.Πρίν απο αυτό είχα ενα xr3 μαύρο αλλά καρμπυρατεράτο.επήλθε η φυσική εξέλιξη ;)

SABBOYLHS
26 Μαρτίου 2009 19:43
πολυ μαρεσει το συγκεκριμενο μοντελο αν δεν ειχα mk3 ενα τετοιο θα εφτιαχνα πολυ ομορφο το δικο σου τρελα ειναι...

georgio
16 Ιανουαρίου 2009 14:43
Μπράβο ρε σείς,πολύ ώραία.Για να δούμε και καμμιά φώτο :) Δεν έχω βάλει ρυθμιστή,έχω ανεβάσει πίεση στόν μαμά.Αλλά τώρα αυτά είναι ήδη παρελθόν ;) Ετοιμάζω κάτι ήδη.Σύντομα θα ανανεωθούν οι photos ;) χεχε

giorgos-matina
15 Ιανουαρίου 2009 21:31
καλησπερα φιλε μου!!!!!!!ενταξη τα οργανα ειναι απιστευτα ετσι....ειχαμε 100% επιτυχεια...αυριο θα ανεβασω και φοτο!!!!!!!τωρα θελω να κανω και το καλοριφερ.....χιχιχιχιχι!!!!!εισαι αψωγος.και κατι τελαιυταιο.εχεισ βαλει ριθμιστη πιεσεις???

giorgos-matina
15 Ιανουαρίου 2009 21:29
καλησπερα φιλε μου!!!!!!!ενταξη τα οργανα ειναι απιστευτα ετσι....ειχαμε 100% επιτυχεια...αυριο θα ανεβασω και φοτο!!!!!!!τωρα θελω να κανω και το καλοριφερ.....χιχιχιχιχι!!!!!εισαι αψωγος.

georgio
15 Ιανουαρίου 2009 09:36
Σου εύχομαι καλή επιτυχία :) Θέλουμε photos μετά ε? ;)

giorgos-matina
14 Ιανουαρίου 2009 20:35
γιασου και παλι φιλε μου!!!!!!!!!!τι μπορο να πω????εισαι αψογος φιλε μου....αυριο εχοθμε δουλεια!!!!!!!!!!!!

georgio
14 Ιανουαρίου 2009 13:34
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια φίλε Γιώργο :) Να'σαι καλά.Οτι μπορώ κάνω.Τον φωτισμό τον άλλαξα με led,εχω κάνει ενα tutorial στο ανάλογο thread του club.Είναι αυτο:http://www.clubford.gr/forum/cfh_index.php?module=tutorialst&tid=20
Οσον αφορά τα όργανα είναι της autogauge.Τα έχουν τα περισσότερα καταστήματα με αξεσουάρ και βελτιώσεις αυτοκινήτου.
Οσον αφορά τα όργανα είναι της autogauge.Τα έχουν τα περισσότερα καταστήματα με αξεσουάρ και βελτιώσεις αυτοκινήτου.

giorgos-matina
12 Ιανουαρίου 2009 23:36
αααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!και τι μαρκα ειναι τα οργανακια για να τα ζητησω......αντα καλο ξυμερομα!!!!!!!

giorgos-matina
12 Ιανουαρίου 2009 23:34
καλημερα φιλε συνονοματε!!!!!!!μαλον το εχει το ονομα!!!!!!!!και το δικο σοθ ειναι πολθ ομορφο.....ειδικα τα μπροστινα τα φαναρια τα σπανε.....και τα οργανακια επισεις!!!αν μου πεισ κ πωσ αλλαξες τον φοτισμο θα εισαι ο καλητερος!!!!!!!!

georgio
02 Ιανουαρίου 2009 18:38
Ευχαριστώ πολύ :) Εχω κάτι στα σκαριά,αν μου κάτσει όπως το σκέφτομαι... ;)

redpilot
30 Δεκεμβρίου 2008 16:12
συνονοματε,πολυ ωραιο το τουτου!να το χαιρεσαι οπως γουσταρεις ευχομαι και καλη συνεχεια στις μοντιφιες!!!
ΚΩΣΤΑΣ Τ
12 Δεκεμβρίου 2008 08:26
Απλά διακριτικά εντυπωσιακό

georgio
25 Νοεμβρίου 2008 17:38
Καλά θυμόμουν.Για ρίξε μια ματιά εδώ:
http://www.clubford.gr/forum/cfh_index.php?module=tutorialst&tid=20
http://www.clubford.gr/forum/cfh_index.php?module=tutorialst&tid=20

georgio
25 Νοεμβρίου 2008 17:11
Ποιά όργανα απο όλα? :p Εχει γίνει Dacota!!Το ταμπλώ εννοείς?Είναι ιδιοκατασκευή με led,εχει λευκά καντράν και το φωτίζω απο πάνω,όχι απο πίσω.Επίσης στην πραγματικότητα δεν υπάρχει και η θάμπωση της φώτο.Αν θυμάμαι καλά έχω φτιάξει και how to.

FORD
25 Νοεμβρίου 2008 10:06
George επιγώντος πληροφορίες για τα όργανα!!!Tα indiglo είναι?

georgio
14 Νοεμβρίου 2008 15:26
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τα καλά σας λόγια.Οτι μπορώκ άνω.Ιδέα δεν έχω πόσα άλογα βγάζει,θέλω μεν να το δυναμμομετρήσω κάποια στιγμή,αλλά τι νόημα έχει εν ανούμερο το οποίο είναι και αμφίβολο κατα την γνώμη μου...Κύριος κριτής είναι η γεύση που αφήνει στην οδήγηση.Δεν βάζει και φωτιά στον δρόμο αλλά για 1.4 της εποχής του μια χαρά πάει...

Gkikas
13 Νοεμβρίου 2008 20:35
Πολυ ομορφο!!!!Μπραβο στο μερακι σου που το κρατησες και το εφτιαξες.Ποσα αλογα βγαζει???

jim 1,6
11 Οκτωβρίου 2008 16:18
Καλσυντηρημένο & το οπλοστασιο....μια χαρα φαινετε.
Μπραβω σου, παντα ετσι να το εχεις το καμαρι σου.
Μπραβω σου, παντα ετσι να το εχεις το καμαρι σου.

Navu
05 Οκτωβρίου 2008 18:53
Πολύ συμπαθητικό το Escort! Έχει μεράκι πάνω και μ'αρέσει.

FORD
30 Σεπτεμβρίου 2008 21:06
Geroge kala ftiaksimata!!!
Εκδηλώσεις