Κατ' αρχας να ζητησω συγγνωμη για την ποιοτητα των φωτογραφιων αλλα ειναι τραβηγμενες απο κινητο τηλεφωνο.
Ως διευκρινηση να πω οτι η διαδικασια αυτη αφορα την αφαιρεση νεροπαγιδας για φιλτροκουτι που η νεροπαγιδα του βρισκεται απο κατω του και οχι μπροστα του, πισω απο την μασκα.
Τα εργαλεια που θα χρειαστουμε ειναι τα καταλληλα κατσαβιδια για τις βιδες που θα χρειαστει να ξεβιδωσουμε.
Αφαιρουμε το φαναρι μπροστα απο την θεση του οδηγου, ξεβιδωνοντας την βιδα στο πανω μερος του κ ξεκουμπωνοντας τα 2 clips του, στο πισω μερους του.
Εν συνεχεια φυσικα, αποσυνδεουμε τα καλωδια παροχης ρευματος του κ αφαιρουμε το φαναρι. (Εικόνα 1)
Αφου αφαιρεσουμε το φαναρι, βλεπουμε την νεροπαγιδα κατω απο αυτο. Ειναι ενα μαυρο κουτι χαμηλα.
Η νεροπαγιδα συγκρατειται απο 3 βιδες τις οποιες πρεπει να ξεβιδωσουμε ωστε να την αφαιρεσουμε.
Η πρωτη βιδα βρισκεται στο πανω μερος της κ φαινεται στην φωτο με κοκκινο κυκλο.
Στις φωτογραφιες φαινονται οι υποδοχες των βιδων αυτων, αφου η νεροπαγιδα εχει ηδη βγει. (Εικόνα 2)
Ξεβιδωνουμε την πρωτη βιδα.
Ξεβιδωνουμε την δευτερη βιδα που βρισκεται στο πανω κ πισω μερος της νεροπαγιδας, οπως φαινεται στη φωτο με κοκκινο κυκλο (Εικόνα 3).
Η τριτη βιδα ειναι κρυμμενη στο πισω μερος της νεροπαγιδας κ για να την ξεβιδωσουμε πρεπει να ακολουθηθει η εξης διαδικασια.
Κατ' αρχας αφαιρουμε τον αριστερο μπροστα τροχο. (Εικόνα 4)
Στη συνεχεια πρεπει να ξεκουμπωσουμε τον εσωτερικο θολο της ροδας, απλα ξεβοδωνοντας τις βιδες που τον συγκρατουνε. Αφου τις ξεβιδωσουμε, τραβαμε το μπροστα μερος του θολου προς τα πισω και κατω, ωστε να δημιουργησουμε το ανοιγμα που φαινεται στη φωτογραφια. (Εικόνα 5)
Απο το ανοιγμα αυτο, βλεπουμε την τριτη βιδα που πρεπει να ξεβιδωσουμε.
Την βιδα αυτη μπορουμε να την ξεβιδωσουμε ειτε περνωντας το χερι μας μεσα απο αυτο το ανοιγμα, ειτε ξαπλωνοντας κατω απο το αυτοκινητο. Οπως μας φαινεται πιο ευκολο...
Η τριτη βιδα που πρεπει να ξεβιδωσουμε φαινεται στην φωτογραφια με κοκκινο κυκλο.(Εικόνα 6)
Αφου ξεβιδωσουμε αυτες τις 3 βιδες, η νεροπαγιδα ειναι ετοιμη να βγει. απλα την τραβαμε προς τα κατω κ την βγαζουμε ευκολα, περνωντας το χερι μας απο το ανοιγμα που δημιουργησαμε πριν.
Αφου αφαιρεσουμε την νεροπαγιδα, βιδωνουμε παλι τον θολο οπως ηταν πριν κ βαζουμε τον τροχο στη θεση του. Τοποθετουμε ξανα το φαναρι με την αντιστροφη διαδικασια απο οταν το αφαιρεσαμε κ ειμαστε ετοιμοι!
Η νεροπαγιδα ειναι αυτη που βλεπουμε στη φωτογραφια. (Εικόνα 7)
Με αυτη τη διαδικασια κερδισαμε πιο μπασο θορυβο κ καλυτερη αποκριση του γκαζιου μιας και το φιλτροκουτι μας πλεον τραβαει απευθειας αερα απο το κατω μερος του αυτοκινητου.
Θεμα εισροης νερων στο φιλτροκουτι ή ζεστος αερας απο τη μηχανη με αποτελεσμα μειωση επιδοσεων, δεν υφισταται.