Διαδικασία μεταφοράς θύρας AUX από το ντουλαπάκι στο υποβραχιόνιο.
Βήμα 1ο
Εργαλεία που θα χρειαστούμε:
1 κολλητήρι
Σύρμα & καθαριστικό για το κολλητήρι
1 κοπτάκι
1 κατσαβίδι-αστερίσκο Νο. Τ-25
1 μπουλόνι 10mm για τη βίδα στο υποβραχιόνιο
3μ. καλώδιο για jack 3,5χιλ. στερεοφωνικό
1 αρσενικό jack 3,5χιλ. στερεοφωνικό
1 θηλυκό jack 3,5χιλ. στερεοφωνικό
Χρόνος διαδικασίας: 40 λεπτά - 1 Ώρα (αναλόγως την εμπειρία με το κολλητήρι)
Δυσκολία: Μέτρια. Απαιτεί κάποια εξοικείωση με το κολλητήρι για να επιτευχθούν καλές συγκολλήσεις στα ανταπτοράκια.
Βήμα 2ο
Ξεκινάμε δημιουργώντας τη μια άκρη του καλωδίου, αυτήν με το θηλυκό ανταπτοράκι. Ξεβιδώνουμε το ανταπτοράκι κ χωρίζεται σε δύο μέλη, στο καπάκι κ το κυρίως μέλος. Κόβουμε την ουρά από το καπάκι (δοκιμάζουμε πόσο πρέπει να κόψουμε ώστε να μπορεί να κλείσει το ντουλαπάκι) κ περνάμε το καλώδιο. Ξεγυμνώνουμε ένα μικρό κομμάτι καλώδιο κ στρίβουμε τα συρματάκια από τα χρωματιστά καλώδια ξεχωριστα, ενώ τα μπλεντάζ (τα "συνοδευτικά" συρματάκια που καλύπτουν τα κυρίως καλώδια) μαζί. Περνάμε το μπλεντάζ στην τρύπα που βρίσκεται χαμηλά, ενώ από τα άλλα δύο, ένα συνδέουμε στο αριστερό κ ένα στο δεξί άκρο. Κάνουμε τις συγκολλήσεις με προσοχή να μην υπάρχει επαφή μαζί τους, γιατί υπάρχει πρόβλημα βραχυκυκλώματος κ δεν θα ακούμε τίποτα! Βιδώνουμε τα δύο μέρη (κάλυμμα-κυρίως μέρος) κ είναι έτοιμο.
Βήμα 3ο
Ανοίγουμε το ντουλαπάκι. Σε περίπτωση που είναι ψυχόμενο, κλείνουμε τον διακόπτη γυρνώντας με το δεξί μας χέρι προς τα δεξιά (σαν το ρολόι). Ανοίγουμε τις τρεις μικρές τάπες στο κάτω μέρος από το ντουλαπάκι κ χρησιμοποιώντας το κατσαβίδι, ξεβιδώνουμε όλες τις βίδες πάνω κ κάτω (σύνολο 7: 4 επάνω, 3 κάτω). Με προσοχή, τραβάμε λίγο προς τα έξω το ντουλαπάκι (το "παίζουμε" ταυτόχρονα αριστερά-δεξιά για να βγει πιο εύκολα, προσέχοντας μην τραβήξουμε απότομα κ σπάσουμε τον σωλήνα του a/c που οδηγεί στο ντουλαπάκι). Προσέχουμε τα καλώδια από την ενσωματωμένη θύρα AUX. Πιέζουμε το κλιπ που ενώνει τη θύρα με τα καλώδια κ απελευθερώνουμε τα καλώδια. Βγάζουμε τελείως το ντουλαπάκι (παρατηρούμε το χάος σωληνώσεων κ καλωδιώσεων που υπάρχει στο συγκεκριμένο σημείο, εκεί βρίσκεται η ασφαλειοθήκη, κάτι που σημαίνει ότι χρειάζεται προσοχή στις κινήσεις μας).
Βήμα 4ο
Ξεβιδώνουμε τη βίδα πίσω από τη θέση του οδηγού, αυτή που συγκρατεί το υποβραχιόνιο. Αφού αδειάσουμε τα πάντα από μέσα κ αφαιρέσουμε το κάλυμμα του πάτου, περνάμε την "γυμνή" άκρη του καλωδίου από την μπροστά ή πίσω τρύπα, ανάλογα με το πως μας βολεύει εμάς! Αφήνουμε ένα ικανοποιητικό κομμάτι μέσα για να μην χαθεί κατά λάθος κ προσεκτικά ανασηκώνουμε το πλαστικό κατά μήκος της κεντρικής κονσόλας κ περνάμε το καλώδιο από μέσα. Σε 1-2 σημεία υπάρχουν εσωτερικές ενώσεις κ το πλαστικό δεν σηκώνεται, περνάμε το καλώδιο από κάτω κ ξανά μέσα από το πλαστικό. Συνεχίζουμε μέχρι την ένωση μπροστά.
Βήμα 5ο
Βγάζουμε την τάπα κ ξεβιδώνουμε την βίδα, μετά με προσεκτικές κινήσεις αφαιρούμε το πλαστικό κάλυμμα. περνάμε το καλώδιο από κάτω προς τα πάνω κ με το δεξί μας χέρι προσπαθούμε να το πιάσουμε μέσα από το ντουλαπάκι.
Βήμα 6ο
Περνάμε το καλώδιο πάνω από το μεταλλικό μπρακέτο (καλό είναι να το κολλήσουμε με μια ταινία διπλής όψεως από κάτω κ μια από επάνω για περισσότερη ασφάλεια) κ τραβάμε ώστε να μην κάνει κούρμπα. Αν θέλουμε, ξανά κολλάμε το καλώδιο στο τοίχωμα δεξιά για περισσότερη ασφάλεια.
Βήμα 7ο
Περνάμε το καλώδιο από την μικρή τρύπα (από πίσω προς τα μπρος) δεξιά από τη θύρα AUX που βρίσκεται στο ντουλαπάκι κ το τοποθετούμε ξανά. Συνδέουμε τη φίσα του AUX κ σπρώχνουμε ελαφρά.
Βήμα 8ο
Με το αριστερό μας χέρι θα χρειαστεί να πιάσουμε από κάτω τον πλαστικό σωλήνα για να μη σπάσει. Για το λογο αυτό ξεκουμπώνουμε το καπάκι της ασφαλειοθήκης κάτω από το ντουλαπάκι, ξεβιδώνουμε την ασφαλειοθήκη κ την αφήνουμε κάτω. Προσέχουμε να είναι κλειστή η τρύπα του a/c, αλλιώς δε μπαίνει! Όταν κουμπώσει, κάνουμε δοκιμή αν κλείνει το ντουλαπάκι (αριστερά-δεξιά ενδέχεται να μαγκώνει. Με λίγο "παίξιμο" θα στρώσει!). Ανοίγουμε τον διακόπτη του a/c προς τα αριστερά (αντίστροφα από το ρολόι) για να δούμε αν είναι όλα εντάξει κ βιδώνουμε τις βίδες.
Βήμα 9ο
Αφήνουμε ένα ικανοποιητικό κομμάτι καλωδίου κ κόβουμε το υπόλοιπο. Ξεγυμνώνουμε τα καλώδια κ κάνουμε την ίδια διαδικασία συγκόλλησης με το θηλυκό ανταπτοράκι (αριστερό-δεξί κανάλι ξεχωριστά, μπλεντάζ μαζί στο κέντρο). Χρησιμοποιούμε το κολλητήρι για να σταθεροποιηθούν οι συνδέσεις. Μόλις τελειώσουμε κ με αυτό, το συνδέουμε στη θύρα AUX, ενώνουμε τα δύο μέρη κ δοκιμάζουμε να δούμε αν παίζει...
Βήμα 10ο
Αν όλα είναι εντάξει, καλύπτουμε τις κάτω βίδες κ με συνδεδεμένο το jack, σπρώχνουμε όσο καλώδιο περισσεύει στην τρύπα ώστε να χαθεί κ να κλείνει το ντουλαπάκι!